Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Oon ihmetelly meidän 2 vuotiaan pukemista kun pihalla +2 astetta ja päiväkodissa laittavat villahaalarin toppahaalarin alle ja villasukat kuoma-kenkiin, jotka muutenkin ovat ihan lämpimät (villahaalarin alla lapselle 2 kerrosta sisävaatetta, body, sukkikset ja niiden päällä gollegeasu). KUn mietin vaan sitä, että kun nyt jo tumppaavat tuota vaatetta noin paljon niin miten lapsi tarkenee sitte ku on oikeasti pakkasta...
Miksi viet ne villavaatteet tarhaan?Jos ne aattelee, että sinä haluat ne puettavan?Ite en ole vienyt villavaatteita tarhaan vielä. Ehkä ens viikolla tarttee.
mies ku haki lapset yks päivä nii tullessaan sanoi, että olivat pyytäneet, että tuotais villahaalari ja villasukat sinne. No mä vein ne sit ku aattelin, että jos ne haluaa ne sinne valmiiksi, jos tulee kovia pakkasia. Mutta päälle olivat lykänneet sitte heti ja pihalla +2. En mä muuten siitä piittaa, mutta jos lapsi puetaan jo nyt noin paksusti niin mitä sille pannaan päälle sit ku on -10 astetta tai enemmän?Lapsen toppahaalari on kuitenki ihan uusi ja näinollen paksu, ei oo ehtiny vanu litistyä vielä. Mun pitää vissiin viedä sit ne villavaatteet vasta sitte ku tulee oikeat pakkaset...