miksi paino vaan nousee???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiira

Jäsen
17.12.2004
43
0
6
elikäs 2viikkoa olen nyt liikkunut ja vähän katsonut mitä syön,mutta siitä huolimatta puntarin lukemat vaan nousee :ashamed: :o

Oikeesti alkaa jo masentaan. Millähän sais nää nesteet liikkeelle???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:04 kiira kirjoitti:
elikäs 2viikkoa olen nyt liikkunut ja vähän katsonut mitä syön,mutta siitä huolimatta puntarin lukemat vaan nousee :ashamed: :o

nesteet liikkeelle, mansikkaa, ananasta, vettä... Kirjotit että VÄHÄN katsonut mitä syöt?? Mä oon laihiksella ja kyl mun ainakin pitää katsoa PALJON mitä mä syön. mä oon jättänyt kaikki herkut pois, makaroonit, perunat yms. mitkä sisältää paljon hiilihydraatteja. Liikuntaa en oo lisänny että tolla mun reseptillä oon saanu neljässä viikossa 3,5kg pois, oon ihan normaali painoinen mutta haluun muutamia kiloja silti pois koska ku aloitin laihuttamaan olin normaalin painon ylä rajoilla että vaikka tippuis 10kg olen silti vielä normaali painoinen :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:04 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:04 kiira kirjoitti:

nesteet liikkeelle, mansikkaa, ananasta, vettä... Kirjotit että VÄHÄN katsonut mitä syöt?? Mä oon laihiksella ja kyl mun ainakin pitää katsoa PALJON mitä mä syön. mä oon jättänyt kaikki herkut pois, makaroonit, perunat yms. mitkä sisältää paljon hiilihydraatteja. Liikuntaa en oo lisänny että tolla mun reseptillä oon saanu neljässä viikossa 3,5kg pois, oon ihan normaali painoinen mutta haluun muutamia kiloja silti pois koska ku aloitin laihuttamaan olin normaalin painon ylä rajoilla että vaikka tippuis 10kg olen silti vielä normaali painoinen :)

Niin ja varsinkin jo sitä painoa ei kovin paljoa ole liikaa, sitä hitaammin lähtee pois.

Jos et aiemmin ole liikkunut juurikaan, painon lisäys voi olla myös sitä, että lihakset kasvaa. Lihakset painavat enemmän kuin läski! Ota mittanauha käyttöön ja viikottain mittaat vyötärön, reiden ympäryksen, lantion jne. niin näet oletko kiinteytynyt!

Pelkän nesteen vähentämiseen ei kannata keskittyä, koska se ei ole sitä läskiä, ja tulee takas... Mulla ei kans paino laske vaikka kuinka paljon lisään liikuntaa, kun syömisen vähentäminen ei onnaa :ashamed: Tulee vaan entistä enemmän nälkä. Kromiakain oon kokeillut, mutta kun mulle käy yhtä hyvin suolaiset ei siis pelkkä makea ja syöminen on psykologista...eli voin syödä ihan ähkyyn ja vielä ähkyn ylikin pelkästä syömisen ilosta! :whistle: :ashamed: :ashamed:

En tiedä itkeä vai nauraa.
Vai että lihakset kasvaa muutaman viikon liikunnalla.
Totuus on että naisilla lihakset EHKÄ kasvavat kuntosalilla JOS käyttävät ISOJA painoja ja TEKEVÄT tosiaan töitä.Ja sekin vaatii ainakin vuoden.!!!
En ymmärrä miksi tollasta sopaa kirjotatte.
Lukee alan kirjallisuutta edes vähän.
Paino nousee vain jos syöt enemmän kun kulut.

Se voi johtua liikunnan lisäyksestä , lihakset täyttyy nesteestä ..
Ja moneti laihdutuksen alkaessa paino nouseekin,, kunnes alkaa laskea . Kyllä se laskee jos pysyt päätöksessäsi !!! =) Tsemppiä !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:41 vieras kirjoitti:
En tiedä itkeä vai nauraa.
Vai että lihakset kasvaa muutaman viikon liikunnalla.
Totuus on että naisilla lihakset EHKÄ kasvavat kuntosalilla JOS käyttävät ISOJA painoja ja TEKEVÄT tosiaan töitä.Ja sekin vaatii ainakin vuoden.!!!
En ymmärrä miksi tollasta sopaa kirjotatte.
Lukee alan kirjallisuutta edes vähän.
Paino nousee vain jos syöt enemmän kun kulut.
Yhdyn tähän kirjoitukseeen, tosin tuloksia saa kyllä jo ennen kuin on treenannut vuoden!
Mutta muistakaapa naiset että siellä salilla on tarkoitus tulla oikeasti hiki.Lihas vaatii kovaakin "ärsytystä" naisilla kasvaakseen..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 04:19 kyllä kirjoitti:
Se voi johtua liikunnan lisäyksestä , lihakset täyttyy nesteestä ..
Ja moneti laihdutuksen alkaessa paino nouseekin,, kunnes alkaa laskea . Kyllä se laskee jos pysyt päätöksessäsi !!! =) Tsemppiä !

näin todellakin on. eli lihaksiin kertyy nestettä raskaassa liikuntasuorituksessa ja se voi näkyä vaa´allakin esim. seuraavana päivänä. kevyellä liikunnalla puolestaan saadaan nuo nesteet liikkeelle, eli kävelyllä tms.

Yhteistyössä