Miksi paino junnaa tälläsellä ruokavaliolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimi"

Vieras
Ylipainoo 40 kg. Mitat 177/120

Puhdas puuro 2 dl, marjat.

Peruna, kanaa, salaatti

Maitorahka, marjat

Paistijauheliha, peruna, salaatti

Maitorahka, marjat.

Hyvin proteiinipitosta ruokaa, peruna ei varmasti kaada maailmaa. Kaverikin laihtu 25 kg vaikka söi perunaa joka päivä.

Teen aika raskasta työtä, käyn salilla 2 krt vk, kävelen 2 krt vk. Kaveri sano et syöt yksinkertasesti liian vähän. En usko tai no, tosta tulee 1400 kcl. Minun kokoisen pitäisi yli 2000 kcl syödä vaikka en liikkuis, mut kumma kun en laihdu vaikka kcl miinuksella.

Vettä juon 2,5-3 l päivä.

Paljonko olet jo laihtunut? Vai eikö paino ole lähtenyt laskuun? Mulla itsellä alkaa vasta kolmas viikko ja viikko kakkosella tippu painoo melkein 4 kiloo. Mulla olis ylipainoo pudetettava 30 kiloo. ja syön nyt 1300 kaloria. joskus jää vajaaksi ja joskus menee aika tarkalleen. Kaikki liikunta on päälle ekstraa en ole niitä ottanut huomioon syömisessä. Itse välttelen välttelen viljaa kun niistä äkkiä kertyy kaloreita ja lautasella on aina tosi paljon saalattia ja huomattavasti vähemmän lämmintä ruokaa mitä ennen.

kulutat liian vähän? ja voi se olla et syöt kyllä liian vähän ku oot noi pitkäkin et sulla on enemmän massaa ku keskivertoihmisel, kun mäkin näin ylipainoisena voin syödä 2500 kcal lihoamatta yhtään vaikken liiku, että sinuna koittaisin syödä vaikka 400 kaloria enemmän. Tsemppiä laihtumisessa !

Käsittämätöntä, ehkä aineenvaihduntasi on vain todella hidasta, ja hidastuu entisestään kun elimistö hoksaa ravinnontulon ehtymisen. Taitaisi olla parempi syödä vähän enemmän, josko aineenvaihdunta vilkastuisi. Onko sulla mitään kilpirauhasen vajaatoimintaan viittaavaa? Mun ex-mieheni oli juuri tuollainen, ylipaino istui sitkeästi vaikka söi huomattavasti vähemmän kuin minä. Veteli pelkkää kaalikeittoa ja kaksi palaa ruisleipää päivässä lisäkkeenä usean viikon ajan. Kiloakaan ei lähtenyt.

Teen varastotyötä, liikutaan koko ajan ja nostellaan kamaa.. Kävin kilpirauhasen teisteissä ni oli pientä vajaata. Oisko siinä syy? Lisäänkö kalorit 2000 kcl? Kävelen reippaasti 40 min.

Haluan oikeesti painoni alas ja syön jo mielestäni suht terveellisesti. Yli puolet lautasesta on salaattia ja ++ liikuntani, mitä en ennen tehnyt.. ja joo kun kysyit yks niin vaatekoko on 1 nron pienentyny, mut miksi paino ei putoo vaikka noin paljon on ylipainoo. Menee oikeesti fiilis ku paino ei putoo. Ennen söin mäkkii, suklaata, hesee, sipsei, nyt pitänyt jo yli KUUKAUDEN TAUON NIISTÄ.

[QUOTE="Mimi";26478085]Teen varastotyötä, liikutaan koko ajan ja nostellaan kamaa.. Kävin kilpirauhasen teisteissä ni oli pientä vajaata. Oisko siinä syy? Lisäänkö kalorit 2000 kcl? Kävelen reippaasti 40 min.[/QUOTE]

pienikin "vajaa" aiheuttaa oireita. käy vaik yksityisellä testitulosten kanssa

[QUOTE="vieras";26478147]pienikin "vajaa" aiheuttaa oireita. käy vaik yksityisellä testitulosten kanssa[/QUOTE]

Oisko todella niin? Oon niin monelle ystävällekkin tätä sanonu, hekin ihmettelee miksi ei putoo.

Höh! Painon pudottaminen on pitkälti "matematiikkaa".Jos haluat pudottaa esim. viikossa kilon täytyy kalorivajeen olla 7000kcal viikossa! Eli aikas paljon vajetta täytyy tulla.
Syöt hyvin!Älä jätä perunaa,kyllä normaalilla ruokavaliolla paino putoaa. Kävelet kyllä tosi vähän!
Enenmmän kävelyä!
Veikkaan kyllä että "vika" voi olla kilpirauhasessa. Muistathan pienet annoskoot ja lisää kävelyä!

Yhteistyössä