Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Pelkää kaiken katoavan tai jotain pahaa tapahtuvan?
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:onpa omituisen monimutkainen ajattelu, ei aukea mulle asti. että elämässä on kaikki hyvin ja on onnellinen mutta miettii, ettei tämä kestä ja on surullinen, kun joskus ehkä 10 vuoden tai 2 viikon päästä joutuu ns. luopumaan tästä hyvästä olotilasta. hohhoijaa.
Minua surettaa että joudun parin vuoden päästä palaamaan töihin, ja lapsen laittamaan hoitoon. yritän olla ajattelematta, keskityn tähän hetkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Lasten kasvamista sitä seuraa onnellisena ja samaanaikaan se on hyvin haikea tunne.
Kun katsoo edellään iloisena juoksevaa lasta, sitä lastaan katsoo iloisena ja onnellisena lapsen hyvästä mielestä. Ja samalla joskus kurkkua kuristaa se tunne, kun tietää, että se lapsi astelee yhä ulommaksi kotipiiristä... niin ohikiitävän hetken ovat lapset pieniä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:onpa omituisen monimutkainen ajattelu, ei aukea mulle asti. että elämässä on kaikki hyvin ja on onnellinen mutta miettii, ettei tämä kestä ja on surullinen, kun joskus ehkä 10 vuoden tai 2 viikon päästä joutuu ns. luopumaan tästä hyvästä olotilasta. hohhoijaa.
Minua surettaa että joudun parin vuoden päästä palaamaan töihin, ja lapsen laittamaan hoitoon. yritän olla ajattelematta, keskityn tähän hetkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:onpa omituisen monimutkainen ajattelu, ei aukea mulle asti. että elämässä on kaikki hyvin ja on onnellinen mutta miettii, ettei tämä kestä ja on surullinen, kun joskus ehkä 10 vuoden tai 2 viikon päästä joutuu ns. luopumaan tästä hyvästä olotilasta. hohhoijaa.
Hieno taito jos pystyt elämään aina hetkessä. Minä en osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:onpa omituisen monimutkainen ajattelu, ei aukea mulle asti. että elämässä on kaikki hyvin ja on onnellinen mutta miettii, ettei tämä kestä ja on surullinen, kun joskus ehkä 10 vuoden tai 2 viikon päästä joutuu ns. luopumaan tästä hyvästä olotilasta. hohhoijaa.
Hieno taito jos pystyt elämään aina hetkessä. Minä en osaa.