V
"vieras"
Vieras
Hei! Minäkin olen ateisti.
Olisitko sä se poikkeus, joka vahvistaa säännön
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei! Minäkin olen ateisti.
Huh se kertookin sun huumorintajuttomuutesi
Minä kun luulin että se on vain minun upeaa luonnettaniTuskin uskovaisuus lisäisi huumorintajuani sen kummemmin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24302376:Ei arvokkaampaa vaan yhtä arvokasta. Mä olen joskus yrittänyt - tai aika useinkin - sulle selittää, mitä usko uskovalle merkitsee. Mutta en viitsi tehdä sitä enää, koska tiedän, että et haluakaan ymmärtää asiaa. En tiedä, oletko itse havainnut itsessäsi jo samoja piirteitä, joita joissakin uskovaisissa on: fanaattisuutesi on kaventanut kykyäsi katsoa asioita myös muiden kuin itsesi ja kanssasi samoin ajattelevien näkökulmasta. Me ollaan sun kanssa juteltu uskonasioista jo kauan, mutta vasta jonkin aikaa sitten kirjoituksiisi on tullut tuo fanaattinen sävy. Samaan tapaan kuin jotkut fundamentalistikristityt niputtavat kaikki muslimit terroristeiksi, sinä niputat kaikki uskovaiset - uskonnosta riippumatta - tiedemiehiä ja tutkijoita arvostamattomiksi. Ja tuota vääristynyttä kuvaasi uskovaisista käytät sitten oikeutuksena torpedoida uskovaisten keskusteluja halventavilla kommenteillasi ja nimittelyilläsi.
Joskus kerroin sulle siitä mielenrauhasta....mä toivon, että oma elämänkatsomuksesi antaa sullekin sen etkä enää koe tarpeelliseksi hyökkäillä toisin ajattelevien kimppuun![]()