Miksi olen näin huonolla tuulella ja miten saisin tuulen kääntymään?

Olin suunnitellut tälle päivälle mukavaa ruoanlaittoa ja leipomista yms., mutta mitään en saa tehtyä kun vituttaa vaan kaikki. Parempi istua tässä koneella, etten äyskisi lapsille kokoajan:(
 
Mep
Mä ajattelen usein siinä vaiheessa kun itsekin tympäännyn murjottamiseeni, että kukas tästä hyötyy? Kukaan muu ei kuule ajatuksiani joten hukkaanhan ne menee ;-)

Ansaitset paremman olon!
 
[QUOTE="Mamma italiana";25230763]mà antaisin itselleni luvan olla huonolla tuulella ja odottaisin rauhassa huomiseen :)[/QUOTE]


Mä en haluaisi olla huonolla tuulella mun viikon ainoana vapaapäivänä:(. En tiedä voiko tämä fiilis johtua osin siitäkin, että olen tätä päivää, jolloin ei siis ole tarvinut aamusta lähteä minnekään, odottanut kuukausia kuin kuuta nousevaa... ja sitten ei kaikki ole mennytkään niin ruusuisesti...
 
Mä en haluaisi olla huonolla tuulella mun viikon ainoana vapaapäivänä:(. En tiedä voiko tämä fiilis johtua osin siitäkin, että olen tätä päivää, jolloin ei siis ole tarvinut aamusta lähteä minnekään, odottanut kuukausia kuin kuuta nousevaa... ja sitten ei kaikki ole mennytkään niin ruusuisesti...
Niinhän se yleensä menee. Mitään ei kannata liikaa odottaa, sillon ei mene mikään niin kuin haluaisi. Ja se kyllä vituttaa ja paljon. :/
 
"vieras"
Munkin piti leipoa (ja siivotakki) tänään. Tässä kuitenkin istun silmät ristissä ja veto ihan pois. Miehen kanssa meni myöhään pitkästi yli puolen yön. Töissä pahin aika vuodesta ja käy käytännössä vaan nukkumassa kotona.
Pääsin uneen niin alkaa 11v juosta huudon kans pitkin taloa (kauhukohtaus). Menee n tunti sitä selvitellessä.
Kuopus itkeny koko alkuyön unissaan vaikka yleensä nukkuu yöt hyvin. Kolmen jälkeen sit oksentaa. Ja taas menee tunnin verran että pääsee ite sänkyyn. Kahdeksalta soi kello ja piti nousta laittamaan koululaiset.
Ja ei tuo potilaskaan tunnu tarvivan päiväunia..

Lapset oli eilen keskenään muutaman tunnin illasta ja talo on sen näköinen.

Ei vaan jaksa alottaa mistään nurkasta. Vaikka olis pakko. Mulla loppuu aika jouluvalmistelujen kanssa. Piparit oon leiponu, kaikki muu tekemättä vaikkei edes isot suunnitelmat edes ole.
 
Hiihtotreenit "piste" Nettisivu "piste" ORG


Liikunta auttaa vitutukseenkin.....

Ei tuola vesisateessa pirukaan hiihdä (edes rullasuksilla). Mutta vaikka ulkona olisikin lenkkeilykeli, niin en mä lenkille pääsisi, kun ei noita 5 ja 9 vuotiasta voisi keskenään jättää, vaikka pienimmän mukaan ottaisinin. Mutta ei kyllä tohon sateeseen ja loskaan edes huvita nokkaa laittaa.
 
"Minni"
Mulkin menee just noin et kun suunnittelee tiettynä päivänä tekevänsä jotain ni sit ku se päivä on niin ei takuulla huvituta tippaakaan ja ketuttaa. Tänään menin etukäteissuunnitelman mukaan stockalle pyörimään aamusta et kerkeis jotain hankkii eikä ois viel ruuhkaakaan. No tietty sit ollu aamusta asti nuutunut olo ja stockalla vaan silmät ja nenä vuoti ja piti melkein heti mennä istumaan johonkin ja juomaan kahvit et jaksais siel pyöriä. En sit kuitenkaan jaksanu, mitään löytäny ja lähin pois. Koton pitäs kans tehä sitä sun tätä. Inspiraatio mulla iskee yleensä joskus yöllä kun ois pakko nukkuu et päivästä selviäis.
 
Yleensä mäkin annan vaan huonon tuulen olla, menee itsekseen ohi. Mutta jos vaan aloittaisit niitä hommia, niin vois se tuulikin siinä samalla kääntyä, kun saa jotain aikaiseksi ja voi miettiä muita asioita, eikä sitä mikä vituttaa?

Lempparimusaa soimaan jne... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25231052:
Värkkää itse tällainen Diy Forced Smile Device


Ehkä mä kokeilen tuota kynä hommaa ja meen tekemään ruokaa. Ja joulua en hössötä, se tulee sitten joskus viikonpäästä ilman hössöttämistäkin. Jos vain nyt selviytyisi tästä päivästä...
 

Yhteistyössä