Miksi, oi miksi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkettää

Vieras
Miksi mun mies vonkaa AINA seksiä? Mulla on itselläkin ihan terveet halut, mutta mies tukahduttaa ne aika vikkelään kun jatkuvasti hinkkaa itseään mua vasten eikä voi ikinä vain suudella.. Aina se on tisseissä kiinni, vaikka pitäis jo prkl tietää että inhoan kun niihin kosketaan, varsinki ku se imee niitä niin käy vaan kipeää! :'( En mä mikään tuppisuu oo. Oon kyllä koittanu kertoa mitä toi mulle tekee, mutta sillä on niin kovat viettiliikkeet. Pitäiskö kieltäytyä seksistä kokonaan ja ohjata vieraisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
mutta onhan hänellä 2 kättä.... kerro se hänelle

Ei se tykkää tumputtaa. Suuttu siitäkin kun käskin kylmään suihkuun rauhottumaan. Eihän hän sitte illallakaan pysty mitään! Tämä siis eilen. Nyt meinaa jo vähän hirvittää että kohta se tulee kotiin ja on taas muna pystyssä, kun näytän mukamas niin seksikkäältä, vaikka olen kuin tynnyri ja kaikki vaatteet puristaa rumasti. Hänestä ne on seksikkään tiukkoja! :headwall:

Minä ihan oikeasti iteki lämpenisin useammin ja paremmin jos minua vaan suukoteltas ja halattas muutaman kerran pitkin päivää eikä helvata jatkuvalla syötöllä kourita ja hinkata... Nyt olen kohta ihan frigidi... Miksi mulle tuli tuollanen ukko joka ei tykkää/osaa tyydyttää itseään vaan aina pitää saada pesää.. Ei se vieraisiinkaan halua. Olen joskus vihaisena käskeny...

urpo mies. Sano sille, ettei seksiä tipu koska sinua ällöttää hänen hölmö käytöksensä joka kertoo, ettei hän välitä lainkaan siitä miltä sinusta tuntuu. Hän kohtelee sinua epäkunnioittavasti.

Hänen pitää ansaita seksi. Pitäisi osata edes käyttäytyä. Ei sinun kuulu antaa, jollei sinua haluta ja aika harvaa haluttaa jos toinen näyttää tyhmyytensä noin suoraan, kuin miehesi sen tekee. :$

mullon kans halut pois. lapsi 11kk.
mies ei vonkaa enää, noin kerran kuussa on seksiä. ei oikeastaan enää edes puhuta asiasta. mäkin inhoon että tisseihin kosketaan, ne meni imetyksestä pois seksiajattelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Hänen pitää ansaita seksi. Pitäisi osata edes käyttäytyä. Ei sinun kuulu antaa, jollei sinua haluta ja aika harvaa haluttaa jos toinen näyttää tyhmyytensä noin suoraan, kuin miehesi sen tekee. :$

No tuo ansaitseminen kuulostaa jotenki väärältä. Voshan se tietty joskus ajatellakin eikä vain toimia. Putkiaivo on putkiaivo.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

No tuo ansaitseminen kuulostaa jotenki väärältä. Voshan se tietty joskus ajatellakin eikä vain toimia. Putkiaivo on putkiaivo.

No kyllä se seksi on jollain tavalla ansaittava, eihän se voi niin olla, että aina on annettava, vaikkei itse halua. En nyt tarkoita sitä, että pitää imuroida tai jotain muuta, mutta pitäisi saada toiselle turvallinen ja välitetty olo, että kyseinen toiminta edes onnistuu. meillä kun ei onnistu, jos olemme riidoissa tai jos jompikumpi käyttäytyy huonosti toista kohtaan.

Kyllä minusta voisi sanoa, että seksi on ja pysyy kortilla niin kauan kun miehen käytös korjautuu. Ei sinun ole pakko suostua kourittavaksi ja hinkattavaksi vaan mies voi etsiä muitakin tapoja kertoa sinulle halustaan, ihailustaan ja rakkaudestaan.

Piika-äiti

Yhteistyössä