Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
En tykkää ostaa paketteja, valitettavasti moni vaate ei miellyttänyt. Osa taas oli oikein hyviä ja olisin voinut noita yksittäisiä huutaakin.
kaikkia ei voi miellyttää
Niinpä, mutta ap:hän juuri kysyi mielipiteitä ja ihmetteli miksi ei ollut huutoja. Mulla tämä olisi syy siihen, miksi en huutaisi tätä pakettia. Eli vastasin ap:n kysymykseen. Kannattaa ottaa huomioon, että kaikki eivät halua paketteja ostaa, jos paketti ei mene kaupaksi. Vaihtoehtona voi olla myydä pienemmissä erissä.
aivan ja kysyinkin sitten että mikä ei sinua miellyttänyt? Jos ei mene paketti tuossa kokoonpanossa kaupaksi niin ei kai siinä auta muu kuin laittaa pienempiin eriin
Minua kiinnostaisi nuo Bamset. Mutta en pidä Nalle Puhista enkä käyttäisi vaaleansinisiä perusvaatteita. Voisin siis ostaa paketin, jossa olisi yksi tai kaksi kappaletta, joista en pidä, mutta en sellaista jossa on liian monta.
Ne paketit, joista olen pitänyt, ovat usein olleet jotakin tiettyä teemaa tai värimaailmaa. Esim. pienehkö paketti, jossa uusretroa tai vaikka enimmäkseen tiettyä väriä/tiettyjä värejä, kiinnostaa enemmän kuin täysin sekalainen paketti