Miksi nykymammat ovat niin tarkkoja

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
lasten ulkovaatteista? kaikilla vastaantulevilla lapsilla on reimatecia ja rukkaa päällä.. herranjestas kai sitä nyt muunkin merkkisiä lastenvaatteita on? suraako oikeasti ihmiset noin paljon lehtiä ym. että lahdetään juoksemaan alennusmyyntiin ja oikein tapellaan siitä' muutaman euron alennuksesta?
Itse en ikinä seuraa mitään tarjouksia tai aleja vaan menen kauppaan ja ostan jos on tarvis, joskus túlee heräteostoksiakin mutta en kyllä iki maailmassa lähde juoksemaan muutaman kympin tähden alennusmyynteihin.

vielä
Alkuperäinen kirjoittaja sulotar:
ei kuulemma halvat kestä kovaa käyttöä. ja eikös köyhän kannata aina satsata laatuun :)
niin kuulemma.. ainakin meillä on halvatkin vaatteet kestänyt lasten käyttöä, moni vaate jopa ollut vielä pienemmillä serkkulapsilla ja hyvässä kunnossa ova edelleen..

mäkään en ymmärrä tota reimatec hömpötystä...mut ihan sama,kukin pukee lapsensa niinkuin haluaa =) massahysteriaa,niinkuin monessa muussakin asiassa,valitettavasti itsekkin toisinaan sorrun johonkin... :/ :D viimeksi crocksit,aina oon vannonut että sellaisia hirvityksiä en jalkaani laita ja kummasti nyt feikeillä mennään... :whistle:

Mulle on yks hailee oikeastaan mitä MUUT mammat tai paapat ajallevat mun lapseni vaatetuksesta. Mä siitä suurimmaksi osaksi toistaiseksi päätän, joten pääasia on, että vaatteet ovat mulle mieleisiä :) . Poika sanoo joskus, harvoin mielipiteensä. Hälle on oikeastaan juur se ja sama mitä päällään on :D :whistle: .

Mä satsaan ulkovaatteissa laatuun, enkä vielä ole (ikävä kyllä ) pian 8 vuoden aikana saanut kovin edullisesti sitä laatua. Niillä sisävaatteilla ei NIIN kovaa painoarvoa ole, että ovatko laadukkaimpia, kun niitä on paljon, vaihdetaan paljon ja pestään paljon :) .

Usein vaan Reimalla yms. vaatteilla on enemmän värivaihtoehtoja. Monella "halpis" ketjulla on tasan 2 väriä, punainen ja sininen.
Itse en juokse hulluillapäivillä parin euron alen takia. Ostan silloin kun tarvitaan ja jos sattuu kaupunki reissulla sopivasti olemaan alerekkejä yms. niin koluan ne läpi.
Just ostin alerekistä pojalle 2 osaisen setin. Alessa saman hintainen kuin halpis normi hintaisena :)
Niin ja Lassieta löytyy kyllä meiltäkin ja tarjoustalosta ostettua, että en ole tarkka merkeille. :D

köppyrä
Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Mä puen mun lapselle sitä mitä mummit on ostanu. Aivan sama mitä merkkiä, en oo koskaan ollu mikään materialisti.
miksi et itse osta lastesi vaatteita? ihan mielenkiinnosta kyselen.. täällä moni on sanonut että mummit ostaa vaatteet.. ihmettelen että mistä niitä sellaisia mummeja löytyy...

jaa, no mie aineskaan en kato mitä muitten lapsilla on päällä, meiltä löytyy muksuilta luhdasta lassieen ja ainut tec tuote taitaa muutes olla kuopuksen rukkaset ja hattu :/ isommat nyt ei enää teciä terttekaan ton ikäset ei sentäs lätäkössä istuskele :whistle:
kuopuksenkin lassien puku on suprategh vai mikä lie halpis :ashamed:

Mummi on tarkka.. äitini on lastenhoitaja ja on todennut et noi vaatteet kestää + on mukavat lapsella. Joten siksi siis. Ja nyt äitini osti haalarit pojalle synttärilahjaksi, joten siinä myös suuri syy parjattuun reimateciin.

Kaikki suakin kiinnostaa... Mä en ole ikinä jaksanut seurata toisten lasten ulkovaatteiden merkkejä, enkä ikinä jaksa myöskään juosta alennusmyynneissä tai kaupoissa muutenkaan turhan päiten, silti meidän lapsilta löytyy Reimateciä. Siinä sulle ihmeteltävää :D :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja köppyrä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Mä puen mun lapselle sitä mitä mummit on ostanu. Aivan sama mitä merkkiä, en oo koskaan ollu mikään materialisti.
miksi et itse osta lastesi vaatteita? ihan mielenkiinnosta kyselen.. täällä moni on sanonut että mummit ostaa vaatteet.. ihmettelen että mistä niitä sellaisia mummeja löytyy...
Ne haluaa ostaa. Kysyvät mitä tyttö tarvii ja mä otan kiitollisena avun vastaan. Ei ole mitään syytä kieltäytyä ja samalla pahoittaa mummien mieltä.

Ise haluan panostaa laatuun, kun ei taloudesta ole kiinni. Mulle on tärkeetä, et lapsella on kunnon ulkoiluvaatteet kengistä lähtien. Lisäksi on söpöä, kun lapsella on Espritiä, benettonia yms. päällä. Ostan kyllä myös vaatteita h&m:ltä ja prismasta.

Yhteistyössä