Miksi nykyään kaikissa poikien huoneissa on värinä lime ja turkoosi?

  • Viestiketjun aloittaja mammax
  • Ensimmäinen viesti
mammax
Meillä uuden lastenhuoneen sisustus menossa ja kun olen katsellut kuvia muiden lastenhuoneista, ja etenkin poikien huoneista, niin olen huomannut että kaikissa vallitsevat värit ovat lime ja turkoosi. Itsekin olisin tuosta limestä tykännyt, mutta en oikein enää halua sitä väriä meille. Haluan jotain ihan muuta, joten olenkin ajatellut sisustaa pojan huoneen punaisella. Onko ihan tyhmää?
 
Lime ja turkoosi varmaan siksi kivoja, kun aiemmin on ollut aina perussininen, peruspunainen ja valkoinen sellaisia poikien sisustusvärejä. Kiva että pojillekin "uskalletaan" laittaa erilaisia ja räväköitäkin värejä. Mutta tuleehan nuo värit nyt joka tuutista ja sitä myöten jo korvista ulos :/
 
Meillä pojan huone oli harmaa/tumman punaista..oli hieno.. nyt nykyään pelkkä harmaa ja harrikka boordi ku ikää tullut..
olen kans kyllästynyt noihin hempeisiin väreihin..rohkeasti vaan rajuja värei ni komiaa tulee..
 
mammax
Harmaata, punaista ja valkoista on nyt suunnitteilla meidän pojan huoneeseen. En yleensä ajattele oman kodin sisustuksessa mitään trendejä, mutta tuo lime ja turkoosi on jotenkin vaan niin ylikäytetyt, että en niitä omaan kotiini halua.
 
Mae harmaana
Meillä pojalla on paljon punaista huoneessa (sekä vaatteissa, se ei kyllä tähän liity) ja alkuvuodesta pitäisi rempata huone, niin meinasin kanssa jotain punaista laittaa.
 
Meillä oli tytön huoneessa turkoosia.
Nyt tytöllä ja pojalla on yhteinen huone, missä on oranssia, keltaista ja limeä.
Tykkään väreistä lastenhuoneessa, en voisi kuvitella lapsilleni mitään hillittyä valko-beigeä huonetta tms.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja mammax:
Meillä uuden lastenhuoneen sisustus menossa ja kun olen katsellut kuvia muiden lastenhuoneista, ja etenkin poikien huoneista, niin olen huomannut että kaikissa vallitsevat värit ovat lime ja turkoosi. Itsekin olisin tuosta limestä tykännyt, mutta en oikein enää halua sitä väriä meille. Haluan jotain ihan muuta, joten olenkin ajatellut sisustaa pojan huoneen punaisella. Onko ihan tyhmää?
Ei punainen oo yhtään tyhmä. Mä laittaisin sen rinnalle tummansinistä ja valkoista, tekisin vähän sellaista navy-tyylistä :flower:
 
Lime on pirteä väri! =) Tykkään siitä itse tosi paljon. Ennen meil oli keskikerros sisustettu niin, et oli paljon limen-värisiä juttuja. Muuton jälkeen mm. matto siirty lastenhuoneeseen ja sitä myöten limestä tuli yks lastenhuoneen pääväreistä.
 
meillä
Alkuperäinen kirjoittaja mammax:
Meillä uuden lastenhuoneen sisustus menossa ja kun olen katsellut kuvia muiden lastenhuoneista, ja etenkin poikien huoneista, niin olen huomannut että kaikissa vallitsevat värit ovat lime ja turkoosi. Itsekin olisin tuosta limestä tykännyt, mutta en oikein enää halua sitä väriä meille. Haluan jotain ihan muuta, joten olenkin ajatellut sisustaa pojan huoneen punaisella. Onko ihan tyhmää?
Meillä pojan huoneen seinät tummanruskeat ja luonnonvalkoiset.
Ja kanervanpunaiset verhot :)
 
meillä
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja mammax:
Meillä uuden lastenhuoneen sisustus menossa ja kun olen katsellut kuvia muiden lastenhuoneista, ja etenkin poikien huoneista, niin olen huomannut että kaikissa vallitsevat värit ovat lime ja turkoosi. Itsekin olisin tuosta limestä tykännyt, mutta en oikein enää halua sitä väriä meille. Haluan jotain ihan muuta, joten olenkin ajatellut sisustaa pojan huoneen punaisella. Onko ihan tyhmää?
Meillä pojan huoneen seinät tummanruskeat ja luonnonvalkoiset.
Ja kanervanpunaiset verhot :)
Niin, ja kullanväriset listat :)
 
Meilläkään ei poikien huoneessa ole limeä tai turkoosia. Seinien alaosa on hiekanruskea ja yläosa taivaansininen. Rajapintaan on sabluunojen avulla tehty sinisiä ja punaisia kaivinkoneita sekä kuormureita. Verhot yms. samoissa värisävyissä.
 

Yhteistyössä