Miksi nykyään ihmisiin ei voi luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos puhuu jollekin luottamuksella johon on aina luottanut niin, sitten saakin kuulla kuinka hän on kertonut asiasta eteenpäin.

Kysynpähän vaan että, mihin enään voi luottaa?

En tiedä. :|
Mä en kyllä kovin helposti lavertele edes niitä juttuja, joiden kertomista ei ole kielletty.
Salaisuuksista puhumattakaan. Niitä vien nytkin ison kasan mukanani, kun joskus täältä lähden.

Olen kans tosi varuillaan puheissani. Aina tulee niin helposti väärinkäsityksiä.
Viimeksi eilen kuulin kuinka ystävä oli mennyt kertomaan eteenpäin asioita jotka uskouduin hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Sehän siinä on sitten ikävää et ei oikein ole ketään keneen voisi täysin luottaa ja aika yksin jää :(

Tästä tässä onkin kysymys. Kuitenkin ihminen tarvii jonkun jolle puhua.

Mä olen ratkaissut asian siten, että mun salaisimmat asiat kerron vain toisellapuolella suomea olevalle ystävälle, jonka kanssa ollaan yhteydessä oikeastaan vain sähköpostitse.
Saan purkaa sydäntäni ja vaikka luotan siihen ystävääni, niin vaikka häneltä jotain "vuotaisikin", niin puheet ei tule mun korviini, eikä siellä päin kukan tiedä, kenestä on kysymys, kun kukaan siellä ei tunne mua.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Sehän siinä on sitten ikävää et ei oikein ole ketään keneen voisi täysin luottaa ja aika yksin jää :(

Tästä tässä onkin kysymys. Kuitenkin ihminen tarvii jonkun jolle puhua.

Puhuu mulle,mä en ikinä kerro kenelle,minullakin on sama ongelma että tarvin jonkun kenelle saa puhua,mutta jotkut jopa saavat orgasmi,miten minulla on kaikki huonosti ja miten heillä on kaikki hyvin ja loppujen loppuksi ,mä olen sairas ja idiotti

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
En tiedä. :|
Mä en kyllä kovin helposti lavertele edes niitä juttuja, joiden kertomista ei ole kielletty.
Salaisuuksista puhumattakaan. Niitä vien nytkin ison kasan mukanani, kun joskus täältä lähden.

Samoin. Ja inhoan juoruämmiä. Se piirre on vaan niin :x

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minusta asia ei ole miksikään muuttunut, aina on ollut niitä, joilla jutut menevät molemmista korvista sisään ja suusta ulos. :/

Mutta onneksi myös niitä, joita ei ahdista olla vaikka ihan hiljaa, ellei muuta puhumista kuin toisten jutut enää keksi.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Minusta asia ei ole miksikään muuttunut, aina on ollut niitä, joilla jutut menevät molemmista korvista sisään ja suusta ulos. :/

Mutta onneksi myös niitä, joita ei ahdista olla vaikka ihan hiljaa, ellei muuta puhumista kuin toisten jutut enää keksi.

=)

Aivan, hiljaisuus onkin ihanaa =)

Muistan yhden jutun jota pappani kertoi monesti kun olin lapsi.
Vanhasta naisesta joka asui pappani kotikylällä. Hän oli oikea juorujen pesä. Kun hän kuuli jonkun juorun, se varmasti jäi siihen eikä varmasti lähtenyt eteenpäin.
Siis todellinen juorujen pesä.
Pappani kertoi tätä meille lapsille opettaen että, juoruaminen ei ole hyvä tapa.

Vanhasta naisesta joka asui pappani kotikylällä. Hän oli oikea juorujen pesä. Kun hän kuuli jonkun juorun, se varmasti jäi siihen eikä varmasti lähtenyt eteenpäin.
Pappani kertoi tätä meille lapsille opettaen että, juoruaminen ei ole hyvä tapa.

Juu, niinhän se toimii, että kerrotaan millä tavalla joku toinen on paha ja huono...

Juu, niinhän se toimii, että kerrotaan millä tavalla joku toinen on paha ja huono...

Siis tämä nainen oli paremminkin hyvä.
Ei kertonut juttuja eteenpäin. Juorujen pesä.
Ymmärsitkö?

Yhteistyössä