Miksi nuo kanavat näkyy TAAS?

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Soneran kaapelissa kaikki kanavat piti näkyä ilmaiseksi 11-15.11-09 ja ne näkyikin, ja näkyi vielä 16-18.11. Eli viikon näkyi ilman katkoja.
Torstaina ei näkyny mut taas eilen rupes näkymään ja kokoaja juniorii katotaan.

Miks ne taas näkyy?? Nyt en onnistunu mitää tietoo löytämään :ashamed:

Eikä sillä, saaha nuo kaikki kanavat näkyäkkii iha vapaasti, koha ei vaa mitää laskuu rupee pukkaamaan :D
 
No kai se on sit sonera yhistäny pari kaapelia väärin, kun muutostöitä tekivät!

Ukko nauro miule illal kun sängyssä makasin ja yssin katoin disneyltä finias ja ferb:iä :D
(itte se tuijotti olkkaris 24/7 :kieh: )
 
kanavien näyttäminen ilmaseks ..se on sellanen mainos kikka jolla houkutellaan jäämään nihin koukkuun , jotta tarpeeksi mini ostaisi sitten niitä kanavapaketteja joulun tienoilla..

sllon alkaa pukkaamaan mainosta postista.. tyyliin ..* avaa kanava paketti nyt.. liittyminen 0 euroo ja kuukausi maksu mansikoita seuraanav kahden vuoden aikana..* :laugh:
 

Yhteistyössä