Soneran kaapelissa kaikki kanavat piti näkyä ilmaiseksi 11-15.11-09 ja ne näkyikin, ja näkyi vielä 16-18.11. Eli viikon näkyi ilman katkoja.
Torstaina ei näkyny mut taas eilen rupes näkymään ja kokoaja juniorii katotaan.
Miks ne taas näkyy?? Nyt en onnistunu mitää tietoo löytämään :ashamed:
Eikä sillä, saaha nuo kaikki kanavat näkyäkkii iha vapaasti, koha ei vaa mitää laskuu rupee pukkaamaan
Torstaina ei näkyny mut taas eilen rupes näkymään ja kokoaja juniorii katotaan.
Miks ne taas näkyy?? Nyt en onnistunu mitää tietoo löytämään :ashamed:
Eikä sillä, saaha nuo kaikki kanavat näkyäkkii iha vapaasti, koha ei vaa mitää laskuu rupee pukkaamaan