Miksi noi Haaviston kannattajat käyttäytyy noin ilkeästi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuu

Vieras
Tarkoitus olisi äänestää Haavistoa, mutta tuntuu että hänen kannattajansa pilaavat Haaviston maineen.. Hirveää ja ala-arvoista käytöstä. Niinistön kannattajat mielestäni olleet asiallisempia.

Kakkosta äänestän silti!

Kyllä noi Niinistön kannustajatkin aika rumasti mollaa. Haavistosta ei nähdä muuta kuin seksuaalinen suuntautuminen. Ja asiattomasti ja halveksivasti mollataan Haavistoa äänestäviä.

Höpö höpö :)
Käykääpä katsomassa facebookissa ryhmät "Pekka Haavisto presidentiksi 2012" ja "Sauli Niinistö" ja tulkaa vasta sitten meuhkaamaan että kumpi "puolista" (jos kumpikaan) käyttäytyy aggressiivisesti ja negatiivisesti.

Yksittäisiä provoajia tietysti aina löytyy, mutta kannattaa miettiä mikä tällaisen ihmisen motiivi loppujen lopuksi onkaan..

Niinpä. Mitä ihminen tekee vihollisilla, jos on tuonkaltaisia "ystäviä". Ikimaailmassa en kokoomuslaista äänestä, mutta vaikeaa on Haavistoakaan äänestää juuri kaikenmaailman hipsteri-ituhippi-lieveilmiöiden vuoksi.

[QUOTE="Sanna";25517731]Olen huomannut saman ilmiön kuin ap. Suomeen on syntynyt uusi suvaitsemattomien ryhmä. Haaviston kannattajat. Juuri tästä syystä en aio äänestää häntä.[/QUOTE]

Onpas kehno syy olla äänestämättä. Pitäisi sunkin miettiä sitä ehdokasta eikä niiden kannattajia.

"pari face-kaveria räyhää ja haukkuu toista ehdokasta, mä en voi siis äänestää sen ehdokasta". Toivottavasti me kaikki teemme päätöksemme muilla perusteilla. Esim kuuntelemalla ja seuraamalla ehdokkaiden puheita ja kirjoittelua.

Molemmat ehdokkaat vetosivat asialliseen käyttäytymiseen. Lukaisepa kummankin ppstaus Facebookista, ja ihmisten vastaukset niihin. Kumman seinällä haukutaan toista enemmän? Tule sitten sanomaan että Haaviston kannattajat ovat ilkeitä.

Itse äänestän sitä ehdokasta, joka on mielestäni parempi tehtävään. En äänestä heidän kannattajia, joten jokainen huudelkoon mitä tykkää.

Osaan itse kaivaa ehdokkaista faktatiedot esille, jos jotain tietoa kaipaan. Ja se riittää.

Yhteistyössä