miksi niin riippuvainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanna

Jäsen
01.06.2004
547
0
16
Hei!
Pistin miesystäväni pihalle kirjaimellisesti,koska hän haukkui ja nimitteli joka päivä.Tällöin olin vielä raskaana.Otin hänet mukaan synnytykseen kun ajattelin hänen muuttuvan,mutta pettyin .Nyt hän on ollut kuukauden pois,mutta on käynyt katsomassa lasta ja välillä jäänyt yöksi aina täällä ollessa katselee asuntoilmoituksia ja välillä heittää jotain typerää.Tuntuu vain niin pahalta.Haluaisin unohtaa ja antaa anteeksi,mutta nyt hänestä on tullut välinpitämätön ja ei enään halua edes yrittää.Sanoo löytäneensä uuden ja minä olen mustasukkainen kun on vielä tunteita häntä kohtaa vaikka käyttäytyy inhottavasti.Mutta ihmettelen että miksi ensinnäkin täytyy mainostaa toisesta koko ajan ja minkä takia jää yöksi ja halailee ja lohduttaa.Ja toinen päivä taas olen hänelle mitä olen.En voi ymmärtää.Onko jollain samanlaisia kokemuksia kuin minulla?
:flower:

vähätellä voi monella tavalla.aloitinkin tuohon "kissa pöydälle" ketjun.
meillä 1 vuotias lapsi ja pidemmän aikaa on riidelty vaan ja eilen tuli stoppi ja annoin miehelleni ukaasin että ulos tai sitten saa meno muuttua.meillä kun riidellään jatkuvasti siitä että mä haluan tytön hoitoon ja jotain kivaa tekemistä yhdessä mutta mies ei halua tyttöä hoitoon.miehellä paljon töitä ja illalla on niin väsynyt ettei leiki kun tytön kanssa ja sit kun tyttö nukahtaa niin makaa sohvalla.

elämä on vaan mennyt näin.nyt meillä on viimeinen yritys menossa ja jos ei onnaa niin mä olen jo valmistautunut eroamaan.
'
älä enää ota miestä luoksesi ja tyydy tuohon kohteluun.arvosta itseäsi ja ole vahva.luota itseesi.te pärjäätte lapsen kanssa kahden.tukeudu ystäviin tai vanhempiisi.älä ole kenekään kynnysmatto.

Aivan kuin mies haluaisi pitää sinua "sätkynukkenaan", jota voi kohdella tahtonsa mukaan-ja näin ehkä pönkittää omaa itsetuntoaan. Älä alennu enää moiseen. Voi olla vaikeaa löytää voimaa, mutta kyllä sinä sen löydät. Sano vain suoraan, että mitä käytöstä et häneltä enää siedä, älä anna jäädä yöksi jne.

MULLA OLI SAMA TILANNE VIELÄ JOKIN AIKA SITTEN..TAI ON TAVALLAAN VIELÄKIN..OLEN YLITSEPÄÄSEMÄTTÖMÄN RIIPPUVAINEN LAPSENI ISÄSTÄ..HÄN PITÄÄ MUA SÄTKYNUKKENAAN,PURKAA MUHUN KAIKEN,HAUKKUU JA HUORITTELEE JA ON PIRUN MUSTASUKKAINEN..SILTI EN OSAA PÄÄSTÄÄ IRTI VAIKKA TIEDÄN ETTEI MUN TARVI KESTÄÄ TUOLLAISTA..MEILLÄ TYTTÖ 1V6KK JA ISÄ KYLLÄ VÄLITTÄÄ LAPSESTA JA MINUSTAKIN KAIKETI..MUTTA EI PÄÄSTÄ MINUA YKSIN JATKAMAAN ELÄÄMÄÄNI TAPAAMAAN MUITA MIEHIÄ.OLEN VASTA 21V JA ELÄMÄ EDESSÄ. VOIN LÖYTÄÄ VIELÄ SEN OIKEAN..KUN OSAISIN VAIN PÄÄSTÄÄ IRTI MENNEESTÄ JA UNOHTAA..

miesystävällesi on varmaan helppoa olla niskanpäällä kun näkee miten "korvaamaton" hän on.
jos kaadat vaakakuppeihin kaikki se hyvä ja kaunis mitä hän tuo tullessaan ja toiseen kuppiin kaikki se paha niin on sinun päätettävissä miten ratkaiset asian.
hajoita ja hallitse-keinot ovat itsetunnoltaan heikkojen ja epävarmojen ihmisten keinoja (halit & haukut).
voisiko joku perheestäsi tai ystävistäsi tukea sinua? ettet kantaisi koko taakka yksin. tarvitset voimia lapsesi hoitoon. :hug:

mun mielestä on aika selvää tuosta kirjoituksesta ettet mies rakasta sinua tai halua yhteistä tulevaisuutta, sillä jos toisin olisi niin tuntisit pettymyksen sijasta iloa ja onnea ja kunnioitusta.