V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen lesbo, ja olen huomannut,että tosi moni heteronainen tulee (etenkin kännipäissään) selittelemään mulle miten pussailee kaveriaan kännissä baarin vessassa. Jospa nää lukuisat pussailijat ovat alkaneet kutsua itseään biseksuaaleiksi ihan julkisesti? Kuten nekin, joiden mielestä naisen vartalo on kauniimpi kuin miehen, ja ne, jotka ovat joskus elämänsä aikana katsoneet jotain naista ja tunteneet halua halata?
Tai sitten on ollut uni, jossa on rakastellut toisen naisen kanssa, ja sekin tulkitaan herääväksi bikseksuaalisuudeksi?
Totta, niin totta.
Muuten, mitä lesbo tekee tällaisella palstalla?![]()
Mä olen lesbo, ja olen huomannut,että tosi moni heteronainen tulee (etenkin kännipäissään) selittelemään mulle miten pussailee kaveriaan kännissä baarin vessassa. Jospa nää lukuisat pussailijat ovat alkaneet kutsua itseään biseksuaaleiksi ihan julkisesti? Kuten nekin, joiden mielestä naisen vartalo on kauniimpi kuin miehen, ja ne, jotka ovat joskus elämänsä aikana katsoneet jotain naista ja tunteneet halua halata?
Tai sitten on ollut uni, jossa on rakastellut toisen naisen kanssa, ja sekin tulkitaan herääväksi bikseksuaalisuudeksi?
se on niin muotia nykyöön siksi!
muodin mukana mennään.
onneksi mä en kulje muodin mukana.
Mie oon samaa mieltä,aikaisemmin ei ole uskallettu vain puhua tai tunnustaa julkisesti,vaan b-seksuaalisuutta on peitelty.Luulisin, ettei se ole sen yleisempää kuin ennenkään.
Puhuminen (ja ehkä asian tunnistaminen itsessään) vain helpottunut.
Olen ollut bi ihan aina, ja se ei todellakaan tarkoita mulle mitään baaripussailua vaan sitä että voin olla parisuhteessa kumman tahansa sukupuolen kanssa. Bisseyttä pidetään "muoti-ilmiönä" ja se on varsin loukkaavaa. Oletus on, että bi on hetero joka vähän "leikkii" ja varsinkin esittää "miesten vuoksi" olevansa naisiin päin, ja koko asiaa tykätään vähätellä.
Kääntöpuolena sitten se, että kaverit luulivat musta tulleen lesbon kun sitten aloitin parisuhteen naisen kanssa. Aina ei voi voittaa... Loppujen lopuksi päätin olla välittämättä siitä, miten joku mut ymmärtää. Pääasia että itse tiedän, mitä olen.![]()
Jep, olen samoilla linjoilla parin muun kanssa. Eli, on näitä hölömöjä, jotka väittävät olevansa biseksuaaleja mutta samaan hengenvetoon sanovat kuitenkin, että en mä nyt naiseen kuitenkaan RAKASTUA voisi.