mietin tätä
Tuleeko se niin yllätyksenä että miehestä ei ole isäksi? Tai vielä pahempaa, ei haluta miestä ollenkaan mutta lapsi silti :kieh:
Tiedätkö usein se tulee. On todella vaikea tietää miten asiat todella sujuvat kun ei vielä ole sitä lasta ja kokemusta perheellisen arjesta. On niin helppo "muka tietää" ymv. mutta yllätys voi usein olla melkoinen...Alkuperäinen kirjoittaja mietin tätä:Tuleeko se niin yllätyksenä että miehestä ei ole isäksi? Tai vielä pahempaa, ei haluta miestä ollenkaan mutta lapsi silti :kieh:
On se helvetin hyvä, että sulla on se kristallipallo, mistä näet loppuelämäsi tapahtumat! :headwall: Oletko koskaan kuullut, että ihmiset voivat muuttua vuosien varrella? Olisko mun esim. pitänyt väkisin olla hakattavana narsistin kanssa, jonka todellinen luonne paljastu vasta vuosia myöhemmin? Mielummin olen yh ja onnellinen siitä, ettei tarvitse pelätä jokaista liikettään. Lapsikin ilmeisesti ehti saada "traumoja" ajasta ennen muuttoa, kun edelleen muistuttelee mua, että te aina tappelitte isin kanssa... :'(Alkuperäinen kirjoittaja mietin tätä:Tuleeko se niin yllätyksenä että miehestä ei ole isäksi? Tai vielä pahempaa, ei haluta miestä ollenkaan mutta lapsi silti :kieh:
Hyvä pointtiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mistä niin päättelit, että kaikkien eronneitten exät on paskoja isiä?
Kerjäät nyt selvästi verta nenästäsi... :kieh: Joten *muks* *tinttaa nokkaan*...Alkuperäinen kirjoittaja ei yllätyksenä ulkopuolisille:En usko että ihmiset hirveesti aikuisena enää muuttuvat, luonne ja elämänarvot on ihan samat muutaman vuoden kuluttuakin. Luulen että naiset tai miehet ei harkitse tarpeeksi kenen kanssa lapsia tekevät.
Minä tiedän ihmisiä, joilla suunta muuttunut ratkaisevasti. Enkä tarkoita päihdeongelmaisia tms. Menin ensimmäisen kerran naimisiin 12 vuotta sitten; minusta oli tarkoitus tulla suurperheen kouluttamaton kotiäiti. Tuliko? No ei.Alkuperäinen kirjoittaja ei yllätyksenä ulkopuolisille:En usko että ihmiset hirveesti aikuisena enää muuttuvat, luonne ja elämänarvot on ihan samat muutaman vuoden kuluttuakin. Luulen että naiset tai miehet ei harkitse tarpeeksi kenen kanssa lapsia tekevät.
Miksi ei ihminen voisi aikuusena muuttua?Alkuperäinen kirjoittaja ei yllätyksenä ulkopuolisille:En usko että ihmiset hirveesti aikuisena enää muuttuvat, luonne ja elämänarvot on ihan samat muutaman vuoden kuluttuakin. Luulen että naiset tai miehet ei harkitse tarpeeksi kenen kanssa lapsia tekevät.
Yleensä sen katsotaan kuuluvan avioliittoon, samoin kuin jälkeläisten hankinnan. Pidän kolmekymppistä miestä kykenevänä päättämään halustaan mennä naimisiin ja saada lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja herra47:Tarviiko sitä torttua jakaa?
Niin kuin joku jo kysyikin, mistä voidaan olettaa että kaikki exät ovat paskoja vanhempia. Parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin lapset.Alkuperäinen kirjoittaja mietin tätä:Tuleeko se niin yllätyksenä että miehestä ei ole isäksi? Tai vielä pahempaa, ei haluta miestä ollenkaan mutta lapsi silti :kieh:
En usko että ap tarkoitti että kaikilla pareilla olis ihmeloitsu ikuiseen onneen tai itsetuntumukseen mutta toivottavasti ihmiset tuntevat itsensä sen verran että harkitsevat kenen kanssa on oikeasti mahdollisuus parisuhteeseen ja kenestä on kantamaan vanhemmuuden vastuuta. Ei kenestäkään tule hullua, juoppoa tai laiskaa sikaa ihan yllätyksenä.Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Niin kuin joku jo kysyikin, mistä voidaan olettaa että kaikki exät ovat paskoja vanhempia. Parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin lapset.Alkuperäinen kirjoittaja mietin tätä:Tuleeko se niin yllätyksenä että miehestä ei ole isäksi? Tai vielä pahempaa, ei haluta miestä ollenkaan mutta lapsi silti :kieh:
Kun ei tunne itseäänkään , miten voit tuntea toisen.
Vai onko sinulla ap olemassa joku ihmeloitsu ikuiseen onneen ja itsetuntemukseen ? Ja tiedoksi , en ole yksinhuoltaja .
Meidän ero tuli kyllä aivan yllätyksenä sukulaisillekin. Eivät ymmärtäneet lainkaan lähtöäni, kun niin hyvä mies. Meillä vain ei ollut enää mitään, periaatteessa olin yh, koska mies yrittäjänä aina töissä. Yksin lomailin lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ei yllätyksenä ulkopuolisille:En usko että ihmiset hirveesti aikuisena enää muuttuvat, luonne ja elämänarvot on ihan samat muutaman vuoden kuluttuakin. Luulen että naiset tai miehet ei harkitse tarpeeksi kenen kanssa lapsia tekevät.