bdt
Alkuperäinen kirjoittaja ei yllätyksenä ulkopuolisille:En usko että ap tarkoitti että kaikilla pareilla olis ihmeloitsu ikuiseen onneen tai itsetuntumukseen mutta toivottavasti ihmiset tuntevat itsensä sen verran että harkitsevat kenen kanssa on oikeasti mahdollisuus parisuhteeseen ja kenestä on kantamaan vanhemmuuden vastuuta. Ei kenestäkään tule hullua, juoppoa tai laiskaa sikaa ihan yllätyksenä.Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Niin kuin joku jo kysyikin, mistä voidaan olettaa että kaikki exät ovat paskoja vanhempia. Parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin lapset.Alkuperäinen kirjoittaja mietin tätä:Tuleeko se niin yllätyksenä että miehestä ei ole isäksi? Tai vielä pahempaa, ei haluta miestä ollenkaan mutta lapsi silti :kieh:
Kun ei tunne itseäänkään , miten voit tuntea toisen.
Vai onko sinulla ap olemassa joku ihmeloitsu ikuiseen onneen ja itsetuntemukseen ? Ja tiedoksi , en ole yksinhuoltaja .
Hullu,juoppo ja laiska tai paska isä/äiti eivät kata vielä kaikkia aviopuolison ominaisuuksia. Jää vielä paljon muitakin syitä eroon. Liitossa ollessa samoin kuin erotessa on aina kaksi osapuolta, ei vika ole yhdessä.Varmasti monet sellaisetkin ovat eronneet jotka ovat tarkasti harkinneet ennen avioitumista, miksi se on niin pelottavaa myöntää.Elämä yllättää joskus.
Olen elänyt jo 42 vuotta ja uskallan sanoa niin. Nuorempana sitä ei halunnut myöntää kun piti olla tunne että hallitsee kaiken.
Olen nähnyt liian nopeita eroja, liian hitaita eroja ja kauheita sekä ihania avioliittoja lähipiirissä. Omanikin on muuttunut aikojen saatossa enkä millään olisi osannut tietää nuorena liittoa solmiessani mitä vastaan tulee. Itsekin olen muuttunut todella paljon. Elämä vaan on sellaista.