Miksi niin monet tekevät lapsia pienellä ikäerolla ja sitten valittavat kamalaa arkeaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmiset menevät töihin, ja sitten valittavat kun se stressaa?
Miksi ihmiset hankkivat taloja ja sitten valittavat kun niiden ylläpito vaatii työtä?
Miksi ihmiset hankkiutuvat parisuhteisiin, ja valittavat kun puoliso ei ole täydellinen?

Ja niin edelleen. Ihminen on epätyytyväinen otus.

Miksi ihmiset haluavat palkankorotuksia ja sitten valittavat veroista.

Näinpä.

Miksi ihmiset menevät töihin, ja sitten valittavat kun se stressaa?
Miksi ihmiset hankkivat taloja ja sitten valittavat kun niiden ylläpito vaatii työtä?
Miksi ihmiset hankkiutuvat parisuhteisiin, ja valittavat kun puoliso ei ole täydellinen?

Ja niin edelleen. Ihminen on epätyytyväinen otus.
En tiedä noista muista, mutta minä käyn töissä, koska koen sen jonkinlaiseksi velvollisuudekseni - "ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä". Silti olisin mieluummin ikuisesti lomalla ja kernaasti valitan, kun työssä jokin mättää.

Odotan esikoistani ja olen nyt 38v, täytän tänä vuonna 39v. Jos tälle tirpalle joskus kaveria ryhdytään puuhaamaan, voi olla, että se on olosuhteiden pakosta tehtävä nopeammin kuin oikeasti haluaisin... Mieluiten lähtisin yrittämään toista vasta sitten, kun tämä ensimmäinen on about 3-vuotias, mutta ikäni puolesta voi hyvin olla, että ruljanssiin pitää lähteä aikaisemmin.

(Ja kyllä, olen suunnitellut meneväni töihin reippaasti ennen kuin tämä esikoinen on 3-vuotias. Tällä hetkellä olen työtön, mutta ryhdyn luultavasti etsimään töitä jo ensi syksynä. Laskettu aika on toukokuun alussa.)

Yhteistyössä