Miksi niin monet naiset ottavat renttumiehiä?

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Ja jaksavat monta vuotta katella miestä joka ei tee juuri yhtään kotitöitä ja käyttävät paljon alkoholia ja ovat jopa väkivaltaisia? Ja hankkivat jopa lapsia sellaisten kanssa. Itse en ymmärrä ollenkaan. Tein omalle miehelle alusta asti selväksi että en ala äidiksi aikuiselle miehelle ja että kotityöt ja ruuanlaitto jaetaan ja sama juttu myöhemmin lastenhoidon kanssa. En kyllä kauaa kattelis laiskaa kaljaa kittaavaa ukkoa...
 
"aloittaja"
Mä en tunne kyllä yhtään pariskuntaa, jossa olis renttumies. Sinkkurenttuja kyllä tiedän, on niillä joskus tyttökavereita, mutta ei ketään pysyvää.
No mä tunnen todella monta. Ja muutamalla muuten ihan ok miehet mutta eivät vaan jostain syystä vaadi heiltä osallistumista kotitöihin tai ruuanlaittoon... Kai ne sitten vaan tykkää passata miehiään.
 
"..."
Aina se ei mene niin, että "otetaan" renttumies. Parisuhteet muuttuvat eikä aina parempaan suuntaan ja näin naisvaltaiselta foorumilta saa useimmiten vain sen naisen näkökulman.
 
No itse olin nuori ja tyhmä. Lapsi. Saatin vauva kun olin 18vuotta. Itse kasvoin aikuiseksi, mies ei. Muutaman vuoden odottelin josko mies muuttuisi. No ei muuttunut ei ja nyt erotaan.

Enpä kyllä enää koskaan sekaannu mieheen josta on pienikin epäilys että satuttaa mua. Niin paljon uhrasin ton paskan vuoksi ja mitään en saanut.
 
[QUOTE="aloittaja";26779642]No mä tunnen todella monta. Ja muutamalla muuten ihan ok miehet mutta eivät vaan jostain syystä vaadi heiltä osallistumista kotitöihin tai ruuanlaittoon... Kai ne sitten vaan tykkää passata miehiään.[/QUOTE]

Onko rentun määritelmä, ettei mies osallistu kotitöihin?!?! Okei...
 
tanyah
Minä otin 8 vuotta sitten koska olin nuori ja tyhymä. Mutta muutaman vuoden päästä mies muuttui kun saimme lapsia.. Siihen loppui vähitellen ryyppääminen ja laiskuus. :) Kai se renttuus sitte jotenkin viehätti sillon aikoinaan kilttiä tyttöä.
 
"vieras"
Otin siksi kun rakastuin, tosin mies muuttui aika nopsaan parempaan päin. Jätti siis huumeet ja alkoholin. Kotitöitä teki aina ja oli meistä se siistimpi osapuoli muutenkin... :D
Ero tuli sit muista syistä.
 
"niin"
Ehkä se tyhmyyskin, mutta suuremmassa osassa on huono itseluottamus ja se, ettei osata olla yksin. On pakko vaan olla joku. Renttumiehet saavat alussa huonoitsetuntoiselle naiselle aikaan sen illuusion, että on jotain ihmeellistä ja erityistä. Että on kaunis ja ihana. Nainen jotenkin elää sen miehen huomionosoituksista. Nopeastipa niihin koukuttuu ja siksi kestää ihan minkälaista kohtelua vain sillä varjolla, että "se rakastaa mua" (mikä siis on pelkkä naisen päässään luoma illuusio, ei totuus).

Se vaan menee niin, että yksikään itseään kunnioittava ja itseään arvostava nainen ei renttuihin lankea.
 
No varmaan siksi, kun joillakin naisilla on tarve pyrkiä muuttamaan miestä. Ehkä joku säälintapainen sellaista ihmiskohtaloa kohtaan tjt.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Mulla on renttu kotona ja en tiedä sitten olenko kouluttanu sen niin hyvin, mutta se tekee ihan oikeita kotitöitä. Ja ootan myös tälle rentulle vauvaa. Tää mun renttu ei kyllä juo. :heart:

Miten muuten määritellään renttu ja ei-renttu?:D
 
Ja itse kysymykseen: olisko se se hoivavietti mikä monilla naisilla on. Että pitää yrittää "pelastaa" se renttu ja passata se piloille. Ikävä vaan kun monesti se mies ei osaa sitä arvostaa vaan käyttää vaan hyväkseen...
 

Yhteistyössä