M
miettii hän
Vieras
Muistelen lukeneeni, että kun naudan jauhelihaan lisätään paistamisvaiheessa öljyä/rasvaa (ja sika-nautaan ei lisätä) niin rasvamäärä olisi sama. Mikä siis tekee naudan jauhelihasta paremman vaihtoehdon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juurikin se rasvaprosentti. Ja minä en ainakaan mitään lisäile. Ja jos joku lisäileekin niin varmaan rypsiöljyä, mikä on aikasta eri juttu kuin eläinperäinen rasva...
En mä ainakaan lisää naudan (paisti)jauhelihaan rasvaa paistaessa. Ja onhan se paremman makuista ja näköistäkin.
Sianliha haiseekin ihan kamalalle.
Minusta taas sika-nauta on parempaaIhan oikeasti. Sillä mietinkin että miksi sitä naudanjauhelihaa pitäisi ostaa. Eli se rasvaprosentti on ainoa syy miksi olisi terveellisempää?
Pidän naudan (jauhe)lihasta enemmän, mutta luin suomalaisen lääkärin kirjoituksen vähän aikaa sitten, että jos syö paljon punaista lihaa on vaarana suusyöpä. Tutkittu juttu kuulema, se vähän pisti miettimään...en muista nyt tarkkaan, mikä siinä sitä aiheuttaa...Mut ei kai sitä kohta mitään sais syödä, jos syöpää pelkää, kohtuus kaikessa.
Pidän naudan (jauhe)lihasta enemmän, mutta luin suomalaisen lääkärin kirjoituksen vähän aikaa sitten, että jos syö paljon punaista lihaa on vaarana suusyöpä. Tutkittu juttu kuulema, se vähän pisti miettimään...en muista nyt tarkkaan, mikä siinä sitä aiheuttaa...Mut ei kai sitä kohta mitään sais syödä, jos syöpää pelkää, kohtuus kaikessa.
Alkuperäinen kirjoittaja miettii hän;25672809:Muistelen lukeneeni, että kun naudan jauhelihaan lisätään paistamisvaiheessa öljyä/rasvaa (ja sika-nautaan ei lisätä) niin rasvamäärä olisi sama. Mikä siis tekee naudan jauhelihasta paremman vaihtoehdon?
En mä ainakaan lisää naudan (paisti)jauhelihaan rasvaa paistaessa. Ja onhan se paremman makuista ja näköistäkin.
Sianliha haiseekin ihan kamalalle.