Miksi naisia pissattaa kun nauraa tai kuuluu veden lorinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
Olen aina ihmetellyt tätä, miten yleistä tuntuu olevan, et naisilta tulee pissat housuun jos he nauravat paljon tai jos kuuluu vedenlorinaa. Itselläni ei ole koskaan ollut tällaista ongelmaa enkä ymmärrä miten tollasta voi olla.

Mistä ihmeestä tuollainen kusiruutailu johtuu? Onko se joku opittu tapa vai onko paikat vaan niin löysät vai mitä ihmettä?

Googlen haulla - virtsankarkailu - löytyy ehkä joitain selittäviä tekijöitä ja vastauksia esittämääsi kysymykseen. -En tarkoita, että syynä olisi kyseinen ilmiö, vaan jos linkissä löytyisi mahdollisesti jonkinlaista tietoa ilmiöstä.

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=virtsankarkailu&meta=

Olen myös kuullut puhuttavan "sisäisestä inkotenssista", eli virtsan karkailusta aivoihin. -Näitä henkilöitä kutsutaan kusipäiksi riippumatta sukupuolesta, tai seksuaalisesta suunatumisesta.

Anaaliseksin lisääntyminen tuo tulevaisuudessa ehkä uuden ilmiön "paskankarkailu". En tiedä löytyisikö noilla "uusilla" hakusanoilla Googlesta jotain tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Olen aina ihmetellyt tätä, miten yleistä tuntuu olevan, et naisilta tulee pissat housuun jos he nauravat paljon tai jos kuuluu vedenlorinaa. Itselläni ei ole koskaan ollut tällaista ongelmaa enkä ymmärrä miten tollasta voi olla.

Mistä ihmeestä tuollainen kusiruutailu johtuu? Onko se joku opittu tapa vai onko paikat vaan niin löysät vai mitä ihmettä?

Veden lorinalla on virtsaa stimuloiva vaikutus. Kun potilas on leikattu ja menee ensimmäistä kertaa vessaan, hoitajat laittaa vesihanan lorisemaan, että virtsaaminen alkaa helpommin. Ne joilta virtsa karkaa nauraessa, niin heillä on huonot ja löysät lihakset. Niihin auttaa jumppaaminen.

Yhteistyössä