No meillä on kyllä vähän tuon kanssa myös,et mies ei ymmärrä. Nyt viikko 11 ja oon niin tuhottoman väsynyt töiden jälkeen. Lisäksi laatta lentää 2-6 kertaa päivässä niin ei siinä kauheesti jaksa mitään.
Lääkäriltäkin tuli määräys, et pitäisi töiden jälkeen nukkua 1-2h niin paha olo voisi helpottaa niin eipä tuo tajua et mun oikeesti pitää nukkua eikä lähtee kauppaan tai ajaan ruohoja pihalle tms. Ainoastaan silloin, kun mies itse näkee mun laattaavan niin alkaa pikkaisen ymmärrystä herua.
Mut viime viikonloppunakin se ihmetteli, kuin en käynyt viikolla ollenkaan koirien kanssa lenkillä (ma laattasin 4x, ti 8x,ke 4x,to2x ja pe1x). Jostain syystä ei oikein jaksanut kun väsymyksen lisäksi kylkilihakset huusi hoosiannaa ja kurkku oli tosi kipeä oksentamisesta. Ja toinen on sitten huolissaan,et jos en liiku niin lihon raskausaikana...*huokaus*
Mut tosiaan, mun pointti nyt lähinnä on se, että vaikka raskaus ei ole sairaus, niin se ei myöskään ole kaikilla samanlaista. Ei se kroppa turhan takia sitä väsymystä tee, se on merkki siitä, et silloin menee liian lujaa ja pitäisi himmata.