Jännä juttu, että niin monesti näkee puhuttavan siitä, kuinka akalla perse leviää, ei anna, on kiukkuinen jne jne...mitäs sitten jos käykin niin kuten meillä!
Liki 10v totuin elämään aina itsestään huolta pitävän miehen kanssa. Kävi salilla, oli puhdas, tuoksui aina hyvälle, pukeutui siististi ja seksi toimi kuin unelma.
Ok...jossain vaiheessahan tulee lapsia, meillekkin siunaantunut 3 kpl. Jokaisen raskauden aikana lihosin 15-22kg, silti jo 8kk kuluttua olin entisissä mitoissani ja salille heti vain kun pystyin. Olen kaikki nämä vuodet (13v) pitänyt itseni kunnossa, siis AINA! Seksielämämme on ollut hienoa, kiihkeää ja toiminut silloinkin kun kaikki muu on mennyt päin persettä.
Viimeisen liki 2v aikana on tapahtunut totaalinen muutos. Mieheni lopetti liikkumisen, treenaamisen ja alkoi istua tietokoneella, aamut, illat, pelasi, pelasi, kävi töissä ja taas pelasi. Asiaa puitiin, koitettiin puhua (tai minä puhuin, mies möllötti tietsikan ruutua)mikään ei auttanut. Ilmeisesti mieheni oli sitä mieltä, että kun kerran on akka saatu, kaikki säilyy ennallaan vaikka ei mitään tekisi.
Nyt mättää sitten seksi, MINUA ei huvita enään, ei sitten tippaakaan. Kyse ei ole siitä että haluni olisivat kadonneet, vaan siitä että MIES ei ole haluttava! Liki 20kg lihonnut, tupakkayskäinen, paskasissa ja risoissa housuissa kotona nyhjäävä mies ei ole kovin kiihottava. Totuin katsomaan komeaa miestä, silittämään tiukkaa kroppaa...nytkö pitäisi himosta hillua ja tyynesti silitellä järjetöntä pömppömahaa ja tarttua punkassa kaksin käsin miehen makkaroihin että pysyn mukana...sori vaan, mutta EI HELVETTI!
Olen koko tämän liki 2v koittanut nätisti vihjailla, itse esimerkkiä näyttämällä osoittaa asian tärkeyden, olen laittanut textareita, meilejä, puhunut, yrittänyt...paskat! Nyt sitten saan kuulla jatkuvaa vittuilua kun pihtaan, aina kuulemma jokin tekosyy jne jne....Tänään sitten lopulta minun oli sanottava suoraan mistä kiikastaa ja sitä ei loukkaamatta voinut sanoa.
Kyse ei ole siitä etteikö mies ITSE tajuaisi, etteikö pystyisi harrastamaan liikuntaa, muuttamaan elämäntapojaan terveellisemmäksi ja lopettamaan jatkuvan koneella istumisen...hän EI VIITSI! yksinkertaisesti EI VIITSI! on sen itsekkin myöntänyt, tosin syytöslitanian saattelemana minua kohtaan.....
Onko täällä joku tosiaan sitä mieltä, että minun pitäisi vain koittaa haluta? että silmät kiinni vain ja koitan olla hiplaamatta läskejä ja unelmoin mieheni sellaisena kuin hän on koko suhteemme ajan ollut jotta edes jotain liikahtaisi navan alapuolella? Että ihan vaan rakkaudesta ukkoon!
Miksi naisen pitäisi antaa miehelle?
NIIN MIKSI? siksikö että se on joku helvetin velvollisuus, että oli ukko sitten kuinka paskainen, hikinen, vittumainen, välinpitämätön jne...että pillua kehiin vain vaikkei ukko tikkua pistä ristiin edes vaihtaakseen sukat aamulla, muusta puhumattakaan!