Miksi nainen ei halua seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eetu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä ole pelkoa, terveet ihmiset kyllä tietävät minkämerkkiset kusivehkeet laitetaan yhteen. Kyllä biologia ajaa normaalisti ihmiset urilleen.

Usein kyllä tuntuu, että biologia tekee melkoisia huteja. Ja jatkossa naisten väliset suhteet saattavat lisääntyä - pidä huoli, että osaat käyttäytyä naisten parissa ettet löydä itseäsikin naisen takia hyllytettyjen riveistä :D

Ihan normaalisti heteronaisia riittänyt :)
Pildeä lutkuttavia kaikkihetimulletuuliviiri-kakaroita on tarvitsekaan.

Kumma kun naista rakastava suomimies saa haukut vain kun ei arvosta perseitään toisilleen hinkkaavia naisia.

Ainakin toistaiseksi heteroita. Heteroita, kunnes toisin todistetaan.

:laugh:

Hyvähän se on että sullakin on ollut seuraa.

Ihan normaalisti heteronaisia riittänyt :)
Pildeä lutkuttavia kaikkihetimulletuuliviiri-kakaroita on tarvitsekaan.

Kumma kun naista rakastava suomimies saa haukut vain kun ei arvosta perseitään toisilleen hinkkaavia naisia.
Joo, kovin rakkautta hehkuvia viestejä tänne naisista postailetkin. Tolla asenteella on kuule ihan turha kuvitella saavansa muuta kuin niitä haisevien limalompsien tai karvalaukkujen kantotelineitä. Ja tuskin saat niitäkään turhan usein, katkerista tilityksistäsi päätellen. ;)

"Usein kyllä tuntuu, että biologia tekee melkoisia huteja. Ja jatkossa naisten väliset suhteet saattavat lisääntyä - pidä huoli, että osaat käyttäytyä naisten parissa ettet löydä itseäsikin naisen takia hyllytettyjen riveistä :D"

Tuliko sulla huti lapsien suhteen vai missä biologia petti? Onko lapsissas liikaa heteron vikaa?

Tai naisten väliset leikittelyt saattaa vähentyä. Miksi ne lisääntyisi kun jokainen pällikin näkee millaiset värkit on toisiaan varten?

"Usein kyllä tuntuu, että biologia tekee melkoisia huteja. Ja jatkossa naisten väliset suhteet saattavat lisääntyä - pidä huoli, että osaat käyttäytyä naisten parissa ettet löydä itseäsikin naisen takia hyllytettyjen riveistä :D"

Tuliko sulla huti lapsien suhteen vai missä biologia petti? Onko lapsissas liikaa heteron vikaa?

Hahhaaa, en usko että täytyy sellaista epäonnea pelätä - puolet geeneistä tulee kuitenkin minulta :D

Tai naisten väliset leikittelyt saattaa vähentyä. Miksi ne lisääntyisi kun jokainen pällikin näkee millaiset värkit on toisiaan varten?

No vaikka jostain tällaisesta syystä:
Lesbojen seksielämä heterojen vastaavaa laadukkaampaa? - Keskustelu - Tiede

Nainen keksii kyllä loputtomasti tekosyitä, miksi seksi ei muka huvita. Oli se sitten kotityöt tai kuun asento, totuus kuitenkin on se että se on kyllästynyt. Ne kotityöt ja mitkä nyt milloinkin, on vaan korrekti tapa ilmaista asia. Ei ne "toiset miehet" ja rakastajat varmaan siivoamaan ja tiskaamaankaan yleensä tule.

Minä olen aina ollut kovin seksuaalinen ihminen ja pitänyt seksistä.
Mutta kyllä se seksi muuttuu tosi puuduttavaksi, kun se on sitä jyystämistä. Kuinka monet kerrat olen näytellyt saavani, että sais sen jyystämisen loppumaan.

Ex-mieheni kuvitteli, että isollaan paneminen saisi minut aina hurmoksiin. Hyi hitto sitä jyystämistä ja piti silti vaan kehua, voi kun se on iso :D

Tietenkin tästä voi tulla kommenttia, että olen ruma ja vastenmielinen, löysä ja ällöttävä. Mutta ihan sama. Kyllä se vaan niin on, että ei isoudet ja tiukkuudet mitään pitemmän päälle merkitse, jos perusasiat suhteessa ei ole kunnossa. Perusasioita sen kummemmin nyt tässä selittämättä.

Mutta jos ne ei ole kunnossa, ei seksikään kiinnosta.

4l9wl83ze2p.png

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30110490:

Meinaat, että lesboksi aletaan seksin takia? Oletko joku wannabe-noviisi-muotilesbo?

Varmaan hinduillakin voi olla parempi seksielämä kuin ev.luteilla, mutta en usko että ihmiset sen takia niiksi rupeaa.

Usko nyt jo, ketään oikeesti kiinnosta tuo sun pilluista kiinnostumisesi. Olet vaan naurettava, mitä lesbo tekee mammapalstalla? :laugh:

Minä olen aina ollut kovin seksuaalinen ihminen ja pitänyt seksistä.
Mutta kyllä se seksi muuttuu tosi puuduttavaksi, kun se on sitä jyystämistä. Kuinka monet kerrat olen näytellyt saavani, että sais sen jyystämisen loppumaan.

Ex-mieheni kuvitteli, että isollaan paneminen saisi minut aina hurmoksiin. Hyi hitto sitä jyystämistä ja piti silti vaan kehua, voi kun se on iso :D

Tietenkin tästä voi tulla kommenttia, että olen ruma ja vastenmielinen, löysä ja ällöttävä. Mutta ihan sama. Kyllä se vaan niin on, että ei isoudet ja tiukkuudet mitään pitemmän päälle merkitse, jos perusasiat suhteessa ei ole kunnossa. Perusasioita sen kummemmin nyt tässä selittämättä.

Mutta jos ne ei ole kunnossa, ei seksikään kiinnosta.

Ja oma panostuksesi asiaa on ihan sata, mies vaan ei osaa? :laugh:

Kädet niskan takana makoillaan ja huudellaan jälkeenpäin akkapalstalla kun mies ei osannut panna mua tyytyväiseksi :D

Meinaat, että lesboksi aletaan seksin takia? Oletko joku wannabe-noviisi-muotilesbo?

Varmaan hinduillakin voi olla parempi seksielämä kuin ev.luteilla, mutta en usko että ihmiset sen takia niiksi rupeaa.

Usko nyt jo, ketään oikeesti kiinnosta tuo sun pilluista kiinnostumisesi. Olet vaan naurettava, mitä lesbo tekee mammapalstalla? :laugh:

Se ainakin tiedetään, mitä itse teet täällä.

Taitaa vaan sinua huolestuttaa se, jos lesbosuhteet alkavatkin yleistyä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30110693:

Se ainakin tiedetään, mitä itse teet täällä.

Taitaa vaan sinua huolestuttaa se, jos lesbosuhteet alkavatkin yleistyä. :D

Ai mitä teen? Palstailen niinkuin muutkin.

Kyllä, minua huolettaa ihmisten mielen terveys ja se jos biologia lähtee hakoteille. Joku kosminen säteily tms. on sekottanut ihmisten päät jos miehet enenevässä määrin haluaisivat hoonata toisiaan pakoputkeen tai naiset tyytyä elämään ilman Fallosta. Ydinpommi maapallolle on tuolloin oikea ratkaisu.

Ai mitä teen? Palstailen niinkuin muutkin.

Kyllä, minua huolettaa ihmisten mielen terveys ja se jos biologia lähtee hakoteille. Joku kosminen säteily tms. on sekottanut ihmisten päät jos miehet enenevässä määrin haluaisivat hoonata toisiaan pakoputkeen tai naiset tyytyä elämään ilman Fallosta. Ydinpommi maapallolle on tuolloin oikea ratkaisu.

Kosmiset voimat liikkeellä :D

Sano yksikin hyvä perustelu, miksi homoseksuaalisuuden lisääntyminen olisi huono asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30109882:
Usein kyllä tuntuu, että biologia tekee melkoisia huteja. Ja jatkossa naisten väliset suhteet saattavat lisääntyä - pidä huoli, että osaat käyttäytyä naisten parissa ettet löydä itseäsikin naisen takia hyllytettyjen riveistä :D

Ei ne lisäänny yhtään sen enempää kuin mitä niitä lesboja / naisen kanssa olevia bi-seksuaaleja on.

Eli marginaalissa pysyy.

Ei ne ongelmat naisten suhteissa ole yhtään sen pienemmät ja merkityksettömät kuin vastakkaisten sukupuolien suhteissa.

Ei ne lisäänny yhtään sen enempää kuin mitä niitä lesboja / naisen kanssa olevia bi-seksuaaleja on.

Eli marginaalissa pysyy.

Ei ne ongelmat naisten suhteissa ole yhtään sen pienemmät ja merkityksettömät kuin vastakkaisten sukupuolien suhteissa.

Ja mörköäitin logiikka pettää siinä, että hän levittäisi ihanaa lesbogeeniään jotta lesbous/bi lisääntyisi.
Jos heteromies ja binainen yhtyy, niin lapsen kiintymys vastakkaiseen sukupuoleen _lisääntyy_.

Eli marginaalissa pysyy.

Shh, älä nyt tule häiritsemään kun härnään tuota yhtä.

Mutta siitä olen kyllä ihan tosissani, että sen vauva.fi-linkin kirjoittajista osa ei kuulostanut ihan heteroilta, tai sitten muuten vaan olivat väärän ihmisen kanssa. Ja siitä myös, että naisten väliset suhteet voivat lisääntyä siinä mielessä, että isompi osa biseksuaaleista voi alkaa toteuttaa myös tätä puolta itsessään, kun asenteet muuttuvat sallivammiksi ja käsitys homoseksuaalisuudesta muuttuu. Kaapissa olevien on helpompi ns. "löytää itsensä" - ja parempi niin kuin sellainen, mitä siinä vauva-fi-linkissäkin kirjoiteltiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30110755:
Aijaa, voi kauheaa - no, eiköhän kasvatus korjaa sen virheen.

Miksi kasvattaisit yhtään ketään ihannoimaan vääränmerkkisten kusiputkien hiplailua? Perustelusi?

Joo arvaan, itsesi pönkitys, huomion hakeminen, hyväksynnän hakeminen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30110753:
Shh, älä nyt tule häiritsemään kun härnään tuota yhtä.

Mutta siitä olen kyllä ihan tosissani, että sen vauva.fi-linkin kirjoittajista osa ei kuulostanut ihan heteroilta, tai sitten muuten vaan olivat väärän ihmisen kanssa. Ja siitä myös, että naisten väliset suhteet voivat lisääntyä siinä mielessä, että isompi osa biseksuaaleista voi alkaa toteuttaa myös tätä puolta itsessään, kun asenteet muuttuvat sallivammiksi ja käsitys homoseksuaalisuudesta muuttuu. Kaapissa olevien on helpompi ns. "löytää itsensä" - ja parempi niin kuin sellainen, mitä siinä vauva-fi-linkissäkin kirjoiteltiin.

Se on ihan sama mikä "sinun" seksuaalisuus on, muiden ihmisten suvaitseminen lähtee ajattelukyvystä, eikä mistään itsensä löytämisestä.

Näkeehän noita uskiksiakin jotka väittää olevansa kumpaankin suuntaan, mutta "jumala parantaa".

Kun kyse on siitä, että luontaisesti kykenisi näkemään ihmisen ihmisenä, mutta kasvatus ja älykkyys ei riitä käsittelemään sitä omaa seksuaalisuutta puolueettomasti.

Jokainen meistä tietää mistä pitää, osa vaan tietoisesti yrittää ohjailla itseään ja kieltää sen mikä ei opittuun moraalikäsitykseensä mahdu.

Se on uskomatonta, että kuolema, tuntemattomat ja/tai oman vaikutuksen ulkopuolella olevat asiat pelottaa ihmistä niin paljon, että on pakko saada kuulua johonkin yhteisöön missä pitää ylläpitää sairaita arvoja, jotta ei joudu ulos siitä ryhmästä tai kriisiin missä joutuu sen pelottavan maailman kohtaamaan yksin. Kukaan ei sinun pään sisälle voi tulla lohduttelemaan 24/7 ettet panikoi siitä kuinka voit vain kontrolloida loppupelissä omia toimiasi, eikä se estä maailmaa kaatumasta päällesi.

Kaikilla ei vain ole kykyä päästä irti sosiaalisista ja yhteisöllisistä rajoista mitä tulee ajatteluun ja hyväksymiseen.

blah... lässytystä aamutuimaan.

Kun ei ollut lapsia....

Seksiä oli milloin huvitti ja ihan niin monesti kun vaan jaksoi.
Koskaan en ole ollut haluton, mutta synnytyksen jälkeen olin...hukassa. Koko iso muutos esikoisen kanssa vei aikaa tasoittua, parisuhteesakin.

KUITENKIN MEILLÄ OLI SEKSIÄ. Ja sanoin ( melko aina kun se oli totta) mua pelottaa, ole hellä, älä runno.... Taisin ottaa s''''hin niillä kerroilla kun ei vaan muuten oikein pystynyt.
Jos jotakin tiedän, niin sen että seksin panttaaminen vie kauas toisistaan. Nyt on ollut meillä kaikenmaailman kulkutauteja ja me riidellään, ihan siksi ettei ole kuukauteen ollut seksiä!
Aluksi lapset olivat kipeitä, sitten mies ja sitten minä ja sitten on tulossa ne. Ja se ei sitten käy ainakaan, puren käden irti joka uskaltaa minuun koskea!:mad:

Mutta kohta, saamme takaisin seksielämän, jota jo NIIN kaipaan.

Vaikka meillä on toimiva seksielämä, emme ehdi seksipuuhiin kuin maksimissaan 4 kertaa/vko. Mieheni on duunari, tekee fyysistä työtä, iso rontti ja usein lihakset kipeinä.
Minä teen työtä ihan miten sattuu ja lisäksi ylläpidän lasten harrastustoimintaa.. Elämisen rytmi on huomioitava.
Oikeastaan mahdollisia päiviä ovat juurikin pe-su. Siinä ehtii kiireettä touhuta.

Mutta on tavallaan totta/ molemmat puolet:
se että jos mieheni siivoaa, ei saa minua haluamaan sen enempää seksiä kuin muutoinkaan. MUTTA jos olen kiireinen ja ahdistunut pölypalloista jotka ovat hevosen kokoisia ja hän on ne siivonnut, voinkin harrastaa vaakamamboa sen sijaan että siivoaisin!
Tilannetaju, miehet!
Ei teidän tarvitse opetella telepatiaa, naisten on opittava puhumaan, se muuten on myös toisinpäin.

On aivan helvetin vaikeaa ymmärtää mitä toinen haluaa, jos ei osaa puhua. Siis oikeasti ja suoraan.

Mikään suhde ei ole "täydellinen ja hieno" kaikissa pitkissä suhteissä on oma paskataakkansa. Kyse on vaan siitä: VOINKO ANTAA TOISELLE ANTEEKSI.

Te joilla ei ole seksiä tarpeeksi, voisiko olla että olette olleet liian saatavilla suhteen ulkopuolisille? Itse väitän että haluttomuuden takana voi olla epäluottamusta...Ainakin se asia saisi minut haluttomaksi..

Se että toinen on "huono" seksissä on jotenkin hatara.. ainakin tähän asti olen osannut sanoa, toi on hyvä, noin älä tee...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä