Ennen olin sitä mieltä et kerran naimisiin ja hautaan asti..kuinka naiivia..kun elettiin kuitenkin 90-luvun loppua..
Mutta kyllä se vaan sitten karisi kun totuus tuli julki.Petyin kaikkeen, mieheen ,avoliittoon, kaikkeen..
Nyt olen tässä suhteessa sillä asenteella että naimisiin et minua saa ja toinen sen on ainakin sanonut ymmärtävänsä,sanoin myös etten halua "pilata" suhdetta avioliitolla,sellainen fiilis vain jäi siitä avioliitosta kerran, nimeäni en mihinkään paperiin myöskään pistä,helpottaa elämää kummasti..Kihlat on minulle se avioliitto ainakin tällä hetkellä,kihloissa en ole vaikka yhdessä asumme ja kahta lasta (edellisestä suhteesta jossa siis olin naimisissa) hoidamme ja sitä yhteistä toivomme ja haluamme kovasti.Aikuinen suhde on aivan toisenlainen ja siinä arvostaa aivan eri asioita kuin nuorena suhteessa yleensä molemmat kasvaa ja yhdessä mutta aina niin ei kuitenkaan käy! Ennen uskoin avioliiton instituuttiin täydellä sydämellä ja niille jotka uskovat siihen yhä :hug: ja uskoa myös itseen sekä toiseen.Vain sukunimen takia(vaikka kuinka inhoan nykyistä..)en naimisiin mene, aivan väärä peruste eikä peruste laisinkaan.Testamantilla voi taata kaikki samat oikeudet ym.lapsille ja puolisoiden välille siihenkään ei avioliittoa tarvita.Ja rakkaus..tarvitaanko siihenkään avioliittoa,EI se elää siltikin vaikkei papin aamen ole tullutkaan.
heitän pallon myös teille..KUinka moni menee useaan kertaan naimisiin tai on mennyt entä millä perusteella?
Olihan se hienoa olla rouva säädyllisesti naimisissa,talot ja lapset mutta entä kun kaikki onkin yht äkkiä sitten kulissia.Ystävien kanssa on naurettukin et kun ei tiedä mikä olen rouva, neiti vai naituneiti..
Olen vain oma itseni tittelit on kadonneet jonnekin ja ilman niitäkin pärjää. Vieläkään en ole saanut yhtään syytä siihen miksi naimisiin .Kertokaa parempia syitä nuo mitä edellisissä luki ei ainakaan minua vakuuttaneet?????????!!!!!!!!!