Miksi muuten ihmiset kiittävät, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kiitä ikinä tuollaisesta. Varsinkaan sitä hoitajaa ei tehnyt mieli kiittää joka otti verta neljästä eri kohdasta ennenkuin sai tarvittavan määrän :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai kiittävätkö sitten asiakaspalvelusta ;)

:D

Niin tietysti. Mutta kiitättekö myös bussikuskia (täällä päin ei), opettajaa tai enpäs keksikään kolmatta. Yleensä kai kiitetään kaikkia: kassaneitiäkin siitä hyvästä, että sain maksaa.

koska suomessa on niin loistava terveydenhuolto ja hyvät kouluttautuneet ja pienipalkkaiset alan ammattilaiset. Haluan sillä kiitoksella osoittaa, että kiitos, arvostan! Harmi jos joku siitä ottaa herneet.. (en ole onneksi huomannut). Minä kiitän joka päivä myös lapseni hoitajaa. Ei kai voi turhaan kiittää jos kokee kiitollisuutta? Miksi et ap arvosta omaa työtäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tietty kiitetään sitä hoitajaa siittä, että viitsii tehdä työnsä.

Viitsii tehdä,,? no joo, mutta aika hassua kuitenkin kiitellä. :D

mä kyllä kiitän aina saatuani palvelua... kiitän kaupan kassaa, taksikuskia, pizzalähettiä, tarjoilijaa. Myös terveyskeskusten henkilökuntaa, lääkäreitä..

Alkuperäinen kirjoittaja kiitollinen:
koska suomessa on niin loistava terveydenhuolto ja hyvät kouluttautuneet ja pienipalkkaiset alan ammattilaiset. Haluan sillä kiitoksella osoittaa, että kiitos, arvostan! Harmi jos joku siitä ottaa herneet.. (en ole onneksi huomannut). Minä kiitän joka päivä myös lapseni hoitajaa. Ei kai voi turhaan kiittää jos kokee kiitollisuutta? Miksi et ap arvosta omaa työtäsi?

Miten niin? en puhunut ammatistani yhtikäs mitään tuossa. Kävin tänään itse siis asiakkaana äitiyspolilla ja aloin tuota kiittelyä joutessani ihan miettimään. =)

tuli muuten mieleen että silloin kun toksemian takia makuutettiin monta päivää ja labrasta kävi melkein tunnin välein jotain koetta hakemassa, niin oli kiitollinen kyllä. Eritysesti siitä palvelusta, että sama tyyppi tuli aina vielä hyväntuulisena ja ystävällisenä, vaikka varmasti alkoi jo itsekin kyllästyä.

Mun mielestä sen takia, että silloin kiitetään sitä hoitajaa hänen tekemästään työstä, sellainen hyvä tapa vain. Mun 2v. tyttö kiitti hoitajaa tuossa, kun huuli oli tikattu, ja silloin oli hoitaja kyllä lähes sanaton hämmästyksestä. Sanoi, että ei kyllä koskaan ole tuollaista lasta tavannut, joka vielä kiittää, kun on tikattu :D

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Niin tietysti. Mutta kiitättekö myös bussikuskia (täällä päin ei), opettajaa tai enpäs keksikään kolmatta. Yleensä kai kiitetään kaikkia: kassaneitiäkin siitä hyvästä, että sain maksaa.
Kyllä muuten silloin kun paikallisliikennettä käytin,niin huikkasin ovelta aina kiitoksen,kuuluu mun mielestä hyviin tapoihin,kuten myös kassan kiittäminen yms.

Yhteistyössä