P
pöhkö
Vieras
kun koko merkinnöissä 104cm on 3-4v ja lapsi tammikuussa 3v ja tuo koko on nyt todella iso, niin eikö kaiken järjen mukaan 104cm ole sopiva ensi talvena ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No näin vois kuvitella että 104 riittää, mikä merkki? Erot kun on suuria...
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:no mä en tajua miks pitää ostaa haalari jo nyt ens talveksi? eikö sitä voi ostaa sitte ku sitä tarvitaan ja sovittamalla ottaa sopivan? eihän sitä ikinä tiiä minkä kasvupyrähdyksen se lapsi ottaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:no mä en tajua miks pitää ostaa haalari jo nyt ens talveksi? eikö sitä voi ostaa sitte ku sitä tarvitaan ja sovittamalla ottaa sopivan? eihän sitä ikinä tiiä minkä kasvupyrähdyksen se lapsi ottaa...
ööh, no siksi että ne saa nyt alesta halvemmalla. kyllä mä ennemmin ostan nyt riskillä reimatecin hintaan 60 euroa, kuin ensi talvena maksan 110e. Katsos köyhän on pakko ehdä kaikenlaista omituista, ei ole rahaa vaatettaa lapsia täysihintaisin vaattein ja haluan kuitenkin ehdottomasti ostaa kunnon puvut. Ei tuolla 60 eurolla saa MITÄÄN ensi syksynä sesonkiaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:no mä en tajua miks pitää ostaa haalari jo nyt ens talveksi? eikö sitä voi ostaa sitte ku sitä tarvitaan ja sovittamalla ottaa sopivan? eihän sitä ikinä tiiä minkä kasvupyrähdyksen se lapsi ottaa...
ööh, no siksi että ne saa nyt alesta halvemmalla. kyllä mä ennemmin ostan nyt riskillä reimatecin hintaan 60 euroa, kuin ensi talvena maksan 110e. Katsos köyhän on pakko ehdä kaikenlaista omituista, ei ole rahaa vaatettaa lapsia täysihintaisin vaattein ja haluan kuitenkin ehdottomasti ostaa kunnon puvut. Ei tuolla 60 eurolla saa MITÄÄN ensi syksynä sesonkiaikana.
kyllä mä tiiän että saa alesta halvemmalla, mutta siltikin puen lapset sopiviin sen sijaan että ostan nyt monta numeroa isomman ja se onki sitte liian reilu eikä pysty käyttämään.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:meillä tyttö noin 105cm ja käyttää nyt 98 cm reimateccia. riippuu kasvusta mahtuuko vielä keväällä mutta nyt hukkuu 104 cm joten en voi edes sitä harkita. sitten saa keväällä uuden haalarin jos tosta 98 cm jää lahkeet ja hihat lyhyiksi. Kyseessä vielä hoikka lapsi joten ei mene haalaria tohon vartaloon.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja sama:meillä tyttö noin 105cm ja käyttää nyt 98 cm reimateccia. riippuu kasvusta mahtuuko vielä keväällä mutta nyt hukkuu 104 cm joten en voi edes sitä harkita. sitten saa keväällä uuden haalarin jos tosta 98 cm jää lahkeet ja hihat lyhyiksi. Kyseessä vielä hoikka lapsi joten ei mene haalaria tohon vartaloon.
lisäys tohon vielä, ett' sen 98 cm haalrin olin varannut viime tLVEKSI JA TÄLLE VUODELLE OLIN JO OSTANUT 104 CM HAALRIN. TYTTÖ 4 V.