Miksi mustat harmailee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En koe mitään tarvetta tuoda koko henkilökohtaista elämääni palstalle, joten silloin, kun kirjoitan asiasta, josta haluan puhua täysin anonyyminä, en omalla nikilläni sitä tekstiä tänne kirjoita.

Aika harvassa ne asiat ovat, mutta on niitä muutama. Vittuilua varten en jaksa nähdä vaivaa harmaantua, joskaan en nyt noin niinkuin yleensäkään sellaista pahemman luokan vittuilua harrasta. Pienemmässä määrin tulee joskus suusta moista syljettyä, mutta sen voin (ja teenkin) tehdä sitten ihan tällä omalla nikillänikin.

Mä en koe, että mulla olis mitään velvollisuutta olla aina vastaamassa mustalla nikillä. Näin äkkiseltään kun mietini, olen ollut muun muassa sellaisissa keskusteluissa kuten kotihoidontuki, täit, jotain kotikaupunkiini liittyviä keskusteluita yms mukana ihan harmaana. Enkä edes laita, että se ja se nikki harmaana. En mä koe, että mulla olisi mitään velvollisuutta jokaista pikkuasiaa täällä jauhaa nimenomaan nikilläni. Nykyisin tulee tosi harvoin kirjauduttua tänne muutenkaan.

Olen harmaana vain silloin, kun haluan kysyä kysymyksen koskien jotain asiaa, josta en halua muiden vielä tietävän. Palstailen kuitenkin omalla naamallani. Mitään ilkeyksiä en tapaa tulla harmaana heittelemään.

Minä en näe syytä kirjautua ulos ja alkaa kaksinaamaiseksi.
Minkä helkutin takia? :D
Tärkeä asia on se, että jos ei jaksa itse kirjoittaa mielipidettä, niin voi tykätä jostakin kommentista, jota mieltä itsekin on.
Tosin, tuli jo lähetettyä pyyntö tunnukseni poistamisesta.(tiedoksi:kestää n.2vkoa poisto)
En vain saa täältä sitä mitä haen.Josko jatkossakin etsin netistä tarvitsemani tiedot.
Täällä on aika paljon draamaa ;) Tosin myönnän lukeneeni täysin mukana jutun, jossa miehen FB jäi auki ja...-siinä oli mulle tarpeeksi saippuaa moneen vuoteen :)
On täällä kyllä monia fiksuja kasvatukseen liittyviä kommentteja, joita voisi lukea.

Mä harmailen puhelimella ollessani joskus, kun ei jaksa kirjautua sisään.
Puhelin siis heittää välillä ulos, eli joutuu kirjautuun uudestaan ja uudestaan.
Tietokoneella ollessani kirjaudun aina sisään.

Joskus tosin ihan tarkoituksellisesti harmailen, mutta silloin en paljasta nickiäni.
Olen pyytänyt täällä useamman kerran neuvoa joihinkin asioihin ja kertonut siinä samalla taustoja ja joka ikinen kerta useampi on tullut huutelemaan provoa.
Näin käy myös aina niissä ketjuissa, joissa keskustellaan jostain niin "arkaluonteisesta" asiasta, mitä kommentoin sitten harmaana.

Eli todellakin minun kannattaa kirjottaa nuo jutut harmaana, sillä ne reaktioista päätellen muistettaisiin pitkään. :D
On mulla kyllä yksi vakkarinick harmaillessanikin, jonka nokkela tajuaa heti minun nickiksini, mutta ihme kyllä kukaan ei ole ainakaan paljastanut olevansa niin nokkela.

Yhteistyössä