Miksi muslimi miehet harrastaa suomessa avioliiton ulkopuolisia suhteita vaikka uskonto kieltää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:
Mutta kun seksi on iso arka asia naiselle ja kun seksiä on tehnyt ulkomaalaisen miehen kanssa asiasta tulee laajemmin arempi asia.

Anteeksi, mutta nyt en pysty enää ottamaan tätä aihetta vakavasti. Tulee mieleen vaan kaikenlaisia sopimattomia ajatuksia. Kuten että onko sillä ulkomaalaisella isompi, jos noin pääsee käymään...?

:xmas: Ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mutta kun seksi on iso arka asia naiselle ja kun seksiä on tehnyt ulkomaalaisen miehen kanssa asiasta tulee laajemmin arempi asia.

Anteeksi, mutta nyt en pysty enää ottamaan tätä aihetta vakavasti. Tulee mieleen vaan kaikenlaisia sopimattomia ajatuksia. Kuten että onko sillä ulkomaalaisella isompi, jos noin pääsee käymään...?

:xmas: Ihanaa.

Niinhän se yksikin vaimo sanoi sängyssä hyvin suoriutuneelle miehelleen "Kylläpäs sitä ollaan nyt niin neekeriä." Vaimo oli siis just ollut etelänmatkalla...

Alkuperäinen kirjoittaja öipwv:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen :
Harmittaa kun muslimi miehet alistaa suomalaistyttöjö väliaikaiseksi panokaveriksi, tahallaan levittävät pahaa mieltä.

:'(

Suomalainen jää kaipaamaan rakkauden tuskissaan ihanaa miestä...
Minä se tässä ihana olen joka olisi mielummin vakipano eikä se muslimi mies joka pettää tyttöystäväänsä monien tyttöjen kanssa.

Ei se ikä eikä koko vaan rakkaus.

vitsi kaikki ei ole aina tyttöjen vika

Jep, jos päälläsi on muuta vaatetusta kuin burkha, niin olet itse syypää jos sinut raiskataan.
Muslimimiehillä ei ole mitään itsekontrollia, joten burkha on naisen "suojelemiseksi".

Yhteistyössä