Miksi mun toinen kainalo alkaa aina löyhkätä töissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vasen kainalo haisee ihan hirveälle töiden jälkeen. Oikea ei ollenkaan millekään!
Pesen molemmat aamuisin samoin ja laitan samaa Rexonan dödöä.
Mutta silti toinen kainalo lemuaa.

Miksi????
 
Kokeile pyyhi kainalo pesun jälkeen esim Neo Amiseptilla tai jollain vastaavalla apteekista saatavalla desifiointiaineella, joka tappaa bakteereja. Uskon, että haju loppuu.
 
Kiitos sinulle joka ehdotit desinfiointiainetta! Kokeilin sitä tänään ja mitä ihmettä, kainalo ei haissut yhtään! Tämä ekan kerran. Vau, olen tosi iloinen :) Kiitos!
 
Jos mulla on kainaloista kireä paita, niin hikoan, vaikka kuinka kävis suihkussa ja käyttäis dödöä.
Sen takia aluspaita mulla on aina kainaloista väljä.

Mut se hiki ei haise kotona, vaan töissä (jos on kangas kiinni kainalossa). Se voi olla vielä sillä puolella, missä on toinen ihminen. Mikä on omituista, koska en jännitä töissä oikeastaan yhtään, mutta kaipa alitajuisesti joku pieni skarppaus-jännitys on. :D
 
Jos mulla on kainaloista kireä paita, niin hikoan, vaikka kuinka kävis suihkussa ja käyttäis dödöä.
Sen takia aluspaita mulla on aina kainaloista väljä.

Mut se hiki ei haise kotona, vaan töissä (jos on kangas kiinni kainalossa). Se voi olla vielä sillä puolella, missä on toinen ihminen. Mikä on omituista, koska en jännitä töissä oikeastaan yhtään, mutta kaipa alitajuisesti joku pieni skarppaus-jännitys on.

Ehkä tapaat työssäsi asiakkaita, jotka luovat "Asko Järvinen katsoo minua"-efektin....
blazer-cardigan-dress-shirt-original-15878.jpg
 
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä