Miksi mun silmät näyttää joka kuvassa siltä että olisin pelstynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies on tällainen, on ollut ihan pikkulapsesta asti :D Se sanookin että kamera vie sielun ;) Jos tietää että kuva otetaan, ilme on vielä pahempi - näkisitte hääkuvan ;)

Koska yrität näyttä suurisilmäiseltä ja kauniilta. Vaistomaisesti kameran nähtyäsi laajennat silmiäsi. Siksi. Ole luonteva, älä välitä kamerasta, jatka, kuin sitä ei olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska yrität näyttä suurisilmäiseltä ja kauniilta. Vaistomaisesti kameran nähtyäsi laajennat silmiäsi. Siksi. Ole luonteva, älä välitä kamerasta, jatka, kuin sitä ei olisi.

Itseasiassa mulla on suuret silmät ja olenkin ajatellut sen johtuvan siitä, mutta en tiedä sitten

MOI!mulla on kans toi sama juttu,ja joskus kun katon telkkarii nii mun ilme on semmone just pelästyny kerran yks jätkä huomautti siitä ja mun mielestä se oli outoo koska se on kehunu kummiskin mun silmiä ja aika moni,ei mulla aina oo semmone ilme päällä mut sitte joskus alan liikaakin keskittymään siihen että miltä mun silmät näyttää niin sitte alan siristelemään koska pelkään että näytän ihan hirveeltä.tuntuu välillä että entä jos mulla ei ees oikeesti oo kauniit silmät koska kun mulla välillä on silmät sillei suuret ja välillä nii en oikein tiiä mitä uskoo.

Menkääs "mulkosilmäiset" otattamaan kilpirauhasnäytteet. Jos teillä on silmät kuin Michael Monroella niin voi olla että arvoissa on heittoo. Ei millään pahalla :)

Yhteistyössä