paljon on oikea määrä?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Sulla on liikaa jauhoja ja liian vähän rasvaa.
Oikeeseen kastikkeeseen tulee molempia yhtä paljon.
Mä en niitä enää mittaile, mutta tavan kastikkeeseen menee jotain 3rkl jauhoja. Pane saman verran rasvaa. Siis oikeesti ne menee grammoina, mutta ite teen vaan suoraan lusikallisina.Alkuperäinen kirjoittaja kokkikolmonen:paljon on oikea määrä?Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Sulla on liikaa jauhoja ja liian vähän rasvaa.
Oikeeseen kastikkeeseen tulee molempia yhtä paljon.
???! Kyllä maito kuuluu valkokastikkeeseen...Alkuperäinen kirjoittaja oho:Teettekö te kaikki oikeesti ruskeakastikkeen vedestä?? :O Kyllä pitää olla oikeeta voit ja maitoa.
Plääh, mummo on mut opettanut kokkaamaan ja kyllä se käyttää punaista maitoa. Oon nuori ihminen joka tekee mummoruokaa.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:???! Kyllä maito kuuluu valkokastikkeeseen...Alkuperäinen kirjoittaja oho:Teettekö te kaikki oikeesti ruskeakastikkeen vedestä?? :O Kyllä pitää olla oikeeta voit ja maitoa.
Miten siitä voi tulla ruskeaa, jos sinne laittaa maitoa? En ole kyllä ikinä tällaista kuullut. Kermaa laitan joskus, mutta en todellakaan veden tilalle vaan sen lisäksi ja silloin tulee kyllä tosi vaaleaa.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Teettekö te kaikki oikeesti ruskeakastikkeen vedestä?? :O Kyllä pitää olla oikeeta voit ja maitoa.
Mun ruskeakastike on beigeä, mutta samperin hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten siitä voi tulla ruskeaa, jos sinne laittaa maitoa? En ole kyllä ikinä tällaista kuullut. Kermaa laitan joskus, mutta en todellakaan veden tilalle vaan sen lisäksi ja silloin tulee kyllä tosi vaaleaa.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Teettekö te kaikki oikeesti ruskeakastikkeen vedestä?? :O Kyllä pitää olla oikeeta voit ja maitoa.