MIKSI? mun posket helottaa ihan jumalattomasti!? *lisäsin kuvan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
yht äkkiä alko, puoli tuntia sitten, ihan kirkkaanpunaset, ei mun oo kuuma eikä kylmä, posket vaan on liekeissä. en syöny tai juonu ees mitään mistä se vois tulla. ärsyttää, kiva lähtee kauppaan punasteleen :o :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
No kyllähän allergiseks voi tulla melkeen mille vaan, et paha mennä arvaamaan...

mut ku se on just siinä etten oo mitää sellasta laittanu suuhun mille vois..ja tuskin batterystaka enää2h jälkee "oireita" tulis, ku 2h sitte viimeks juonu batteryn, ennen puoltapäivää juustosämpylän, ja molempia oon käyttäny jo vuosia.

Jotain ihottumaa, kuiva/ärtynyt iho?? Oon tottunut näkemään paljon rajumpaa joten en ehkä punoitusta liiemmin huomannut kuvasta. Oli aikanaan 2kissaa ja mies tietämättään allerginen raapi käsivarret ja selän vereslihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
No kyllähän allergiseks voi tulla melkeen mille vaan, et paha mennä arvaamaan...

mut ku se on just siinä etten oo mitää sellasta laittanu suuhun mille vois..ja tuskin batterystaka enää2h jälkee "oireita" tulis, ku 2h sitte viimeks juonu batteryn, ennen puoltapäivää juustosämpylän, ja molempia oon käyttäny jo vuosia.

Ei sillä ole merkitystä et olet käyttänyt vuosikausia. Ehkä se on juurikin se syy. Siis voi olla. Batteryssä on sikana lisäaineita, vois olla vaik lisäaineallergiaa!
Ja jos joka päivä juot, en edes ihmettelisi, et olisi...hyi hitsi.:$
Itse oisin varmaan jo delannut.

Yhteistyössä