Miksi mun Luukku-osoitteen lukukuittaus ei toimi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettipimu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis sehän on kiinni lopulta siitä lukijasta.
Eli sille tulee ilmoitus että olet pyytänyt kuittauksen mutta jos se lukija sen ohittaa niin sitten sitä ei tule luukkuunkaan. Mulla toimii hyvin jos kuittaavat sen mutta jos ohittavat niin ei tietty tuu mitään

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Eli sille tulee ilmoitus että olet pyytänyt kuittauksen mutta jos se lukija sen ohittaa niin sitten sitä ei tule luukkuunkaan. Mulla toimii hyvin jos kuittaavat sen mutta jos ohittavat niin ei tietty tuu mitään

Olen siis kokeillut kolmeen eri sähköpostiosoitteeseeni lähettää viestin Luukun osoitteestani eikä yhdestäkään tule lukukuittausta :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Olen siis kokeillut kolmeen eri sähköpostiosoitteeseeni lähettää viestin Luukun osoitteestani eikä yhdestäkään tule lukukuittausta :(

Mutta ovatko ne lukeeneet ne viestit ja laittaneet sen kuittauksen vahvistuksen?

Jos on niin aika outoa ettei toimi jos olet sen rastin aina laittanut viestiin että haluat kuittauksen koska mulla se ainakin toimii.

Yhteistyössä