Mikähän mun puhelinta vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi ulkona kuin lumiukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Phoebsi ulkona kuin lumiukko

Vieras
Osaisiko joku kertoa miksi mun puhelin näyttää viestin saapumisajaksi väärän kellonajan? Mies lähetti mulle viestin 16:05 ja mun puhelin väittää sen tulleen tuntia aikaisemmin. Kuitenkin puhelimen kello on oikeassa.

Mitä nappia mä taas olen mennyt painamaan?

Ja miksi mut viskattiin pihalle ja mikään ei toimi?

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Ukkos on lähettänyt sen tuntia ennen jostain syystä on jäänyt välityskeskukseen tunniksi. puhelimesi ei ole voinut vastaan ottaa jne.

Kyllä mies oli ihan siinä vieressä kun sen lähetti, kokeiltiin että käykö joka kerta jokaisen viestin kanssa niin. Kyllä käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Ukkos on lähettänyt sen tuntia ennen jostain syystä on jäänyt välityskeskukseen tunniksi. puhelimesi ei ole voinut vastaan ottaa jne.

Kyllä mies oli ihan siinä vieressä kun sen lähetti, kokeiltiin että käykö joka kerta jokaisen viestin kanssa niin. Kyllä käy.

NNo sitten en tiedä. ehkä niillä on välityskeskuksessa kello väärässä sieltä se aika tulee ei puhelimesta.

No sitten en tiedä. ehkä niillä on välityskeskuksessa kello väärässä sieltä se aika tulee ei puhelimesta.
Ei tule, kyllä se (lähettäjän) puhelimesta tulee. Sehän on viestin lähetysaika eikä viestin saapumisaika, ei vastaanottajalle eikä välityskeskukselle.

Alkuperäinen kirjoittaja noup:
No sitten en tiedä. ehkä niillä on välityskeskuksessa kello väärässä sieltä se aika tulee ei puhelimesta.
Ei tule, kyllä se (lähettäjän) puhelimesta tulee. Sehän on viestin lähetysaika eikä viestin saapumisaika, ei vastaanottajalle eikä välityskeskukselle.

ei vaan koska lähtee välityskeskuksesta.

Yhteistyössä