miksi mun aloitus poistettiin? Siitä paketista? Eikö täällä saa kertoa?

  • Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ok, mut jos saan bannit niin syytän teitä. Mulle lähetti paketin paikkakunnalta x eräs keksitty ihminen, jolle laitoin sähköpostia. Sekin oli keksitty, ei oikeaa nimeä. Paketissa oli likainen harso, rikkinäiset likaiset pienet sukat, puolikas kahvipaketti, pari Apu-lehteä joista osa sivuista puuttui sekä fazerin sinistä jossa oli selvät hampaanjäljet, syöty siis palanen.
paikkakunta x? kai siinä on leimat mistä lähteny?
äly hoi!! :LOL:
 
vieras
Ei voi olla todellista! Kuinka joku ihminen voi olla noin nuija... Kyllä pistää vihaksi! No mutta ei siinä, uskon ja toivon että paketin lähettänyt löytää tämänkin asian joskus edestään, muodossa tai toisessa.
 
Oletko ajatellut, että
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ok, mut jos saan bannit niin syytän teitä. Mulle lähetti paketin paikkakunnalta x eräs keksitty ihminen, jolle laitoin sähköpostia. Sekin oli keksitty, ei oikeaa nimeä. Paketissa oli likainen harso, rikkinäiset likaiset pienet sukat, puolikas kahvipaketti, pari Apu-lehteä joista osa sivuista puuttui sekä fazerin sinistä jossa oli selvät hampaanjäljet, syöty siis palanen.
Jospa joku köyhä on tahtonut auttaa vähistään?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi olla todellista! Kuinka joku ihminen voi olla noin nuija... Kyllä pistää vihaksi! No mutta ei siinä, uskon ja toivon että paketin lähettänyt löytää tämänkin asian joskus edestään, muodossa tai toisessa.
Mä uskon, että kyllä oikeus toteutuu. Enemmin tai myöhemmin jokainen saa ansionsa mukaan. Ei se aina ehkä näytä siltä, mutta näin mä vakaasti uskon!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko ajatellut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ok, mut jos saan bannit niin syytän teitä. Mulle lähetti paketin paikkakunnalta x eräs keksitty ihminen, jolle laitoin sähköpostia. Sekin oli keksitty, ei oikeaa nimeä. Paketissa oli likainen harso, rikkinäiset likaiset pienet sukat, puolikas kahvipaketti, pari Apu-lehteä joista osa sivuista puuttui sekä fazerin sinistä jossa oli selvät hampaanjäljet, syöty siis palanen.
Jospa joku köyhä on tahtonut auttaa vähistään?
no just joo :LOL:
mä voin lähettää sulle puoliks syödyn piparin ja avatun glögipurkin jouluks. helvetin hyvää joulua :LOL:
 
Eila
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko ajatellut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ok, mut jos saan bannit niin syytän teitä. Mulle lähetti paketin paikkakunnalta x eräs keksitty ihminen, jolle laitoin sähköpostia. Sekin oli keksitty, ei oikeaa nimeä. Paketissa oli likainen harso, rikkinäiset likaiset pienet sukat, puolikas kahvipaketti, pari Apu-lehteä joista osa sivuista puuttui sekä fazerin sinistä jossa oli selvät hampaanjäljet, syöty siis palanen.
Jospa joku köyhä on tahtonut auttaa vähistään?
Näin ajattelen minäkin.
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko ajatellut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ok, mut jos saan bannit niin syytän teitä. Mulle lähetti paketin paikkakunnalta x eräs keksitty ihminen, jolle laitoin sähköpostia. Sekin oli keksitty, ei oikeaa nimeä. Paketissa oli likainen harso, rikkinäiset likaiset pienet sukat, puolikas kahvipaketti, pari Apu-lehteä joista osa sivuista puuttui sekä fazerin sinistä jossa oli selvät hampaanjäljet, syöty siis palanen.
Jospa joku köyhä on tahtonut auttaa vähistään?
olen köyhä, ei tulis mieleenkään kuule auttaa käytetyillä likaisilla puutteellisilla lehdillä, ruokapaketeilla, harsoilla
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mistä pirusta tietää minkä kokoset on käytetyt sukat??
No niin :whistle: mutta meillä on tuossa ketjussakin esitetty toive ettei noita retosteltaisi palstalla. Sikamaista kylläkin, jos totta.
siis miksei tästä sais kertoa??? :eek: :headwall: :headwall: :headwall:
Ymmärrätkö sä fjonga miten tää palsta täyttyy joulun jälkeen näistä, kun päästään oikein kunnolla valittamaan lahjoituksista? ja yli puolet niistä mun veikkaukseni mukaan on feikkejä.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en paljastanut nimeä, kerroin vaan mitä sain paketissa. Mutta olkoon...
uteliaisuus se kissan tappoi, mutta kerro nyt äkkiä mitä?
oli saanu pesemättömän kestovaipan vaikkei kukaan lapsi vaippaiässä, puolikkaan kahvipaketin ja rikkinäiset sukat kokoa 23
Eiks se ollutkaan sideharso?
ööh, harsohan on kestovaippa
No sideharso voi olla paljon muutakin kuin kestovaippa....
no voi, mutta jos se oli paskainen, kuten ensimmäisessä ketjussa sanottiin, niin kyllä itse sen ainakin ajattelen vaippaharsoksi
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en paljastanut nimeä, kerroin vaan mitä sain paketissa. Mutta olkoon...
uteliaisuus se kissan tappoi, mutta kerro nyt äkkiä mitä?
oli saanu pesemättömän kestovaipan vaikkei kukaan lapsi vaippaiässä, puolikkaan kahvipaketin ja rikkinäiset sukat kokoa 23
Eiks se ollutkaan sideharso?
ööh, harsohan on kestovaippa
No sideharso voi olla paljon muutakin kuin kestovaippa....
no voi, mutta jos se oli paskainen, kuten ensimmäisessä ketjussa sanottiin, niin kyllä itse sen ainakin ajattelen vaippaharsoksi
Ei se ollut ensimmäisessä ketjussakaan paskainen vaan likainen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ymmärrätkö sä fjonga miten tää palsta täyttyy joulun jälkeen näistä, kun päästään oikein kunnolla valittamaan lahjoituksista? ja yli puolet niistä mun veikkaukseni mukaan on feikkejä.
siis jos tämän palstan täyttyminen nyt yhtäkkiä on alkanu haittaan, kannattaa varmaan rouva moderaattorin jättää laittamatta kaikki turhat aloitukset koskien lastensa nimipäiviä, synttäreitä tai kuinka on leiponut pannaria :kieh: ja poistaa samalla kaikkien muidenkin vastaavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko ajatellut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ok, mut jos saan bannit niin syytän teitä. Mulle lähetti paketin paikkakunnalta x eräs keksitty ihminen, jolle laitoin sähköpostia. Sekin oli keksitty, ei oikeaa nimeä. Paketissa oli likainen harso, rikkinäiset likaiset pienet sukat, puolikas kahvipaketti, pari Apu-lehteä joista osa sivuista puuttui sekä fazerin sinistä jossa oli selvät hampaanjäljet, syöty siis palanen.
Jospa joku köyhä on tahtonut auttaa vähistään?
no heh heh, se että on aineellisesti köyhä ei tarkoita olisi myös järjen köyhä...jokainen normaalilla järjellä varustettu yksilö tietää että vaikka käytettyä antaisikin, niin ei ikinä likaista, eikä jo avattuja kahvipaketteja saati maisteltuja suklaita.
Toivottavasti tämmöisiä ei ollut useita vastaavia.
Ja mun mielestä jos lähettäjän nimeä ei mainita, on aika kummaa jos ei saa puhua aiheesta.
 

Yhteistyössä