Miksi mulle tulee kaupassa vartijan nähdessäni epämukava olo??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartijakammo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vartijakammo

Vieras
Siis vaikken ole tehnyt mitään väärää enkä todellakaan ole varastanut tai aikonut varastaa mitään, niin silti tulee aina tosi outo tunne, kun kauppaan tulee lähettyville vartija. Viimeksi eilen kävi näin, kun oli yhdessä vaateliikkeessä. Vartijat seisoivat liikkeen oven luona kauemman aikaa. Olin aikonut jo lähteä pois, mutta tuli niin epämukava olo, enkä olisi uskaltanut kävellä vartijoiden ohi ulos liikkeestä ja jäin siis muka katselemaan jotain. Ja joskus tulee sellainen olo, että pakko ostaa jotain, että ne näkee, että ihan rehellisesti aion maksaa tavarani enkä yritä varastaa. Jotenkin tulee sellainen olo, että näytän varmaan syylliseltä vaikken ole. Ja että ne ottaa minut sen takia kiinni. On kai tämä jo mielenvikaisuutta!

Kuulostaa melkein minun kirjoittamaltani! Muakin vaivaa sama asia ja usein mulla on sellainen tunne, että pakko ostaa, vaikkei oikeasti löydy mitään, mitä haluisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Määä:
Kuulostaa melkein minun kirjoittamaltani! Muakin vaivaa sama asia ja usein mulla on sellainen tunne, että pakko ostaa, vaikkei oikeasti löydy mitään, mitä haluisin...

Niinpä! Eilenkin kuljettelin jo mukanani paria vaatetta. Mutta kun vartijat lähtivät laitoin vaatteet takaisin rekkiin ja lähdin pois.

Yrittäkää päästä vartijapelostanne eroon. Ensimmäinen askel on hankkia tällainen kauppakassi:
430_2_kleptomaani_521KELT.jpg

Mä harvemmin vartijoihi kaupassa törmään, mutta joskus olin katselemassa meikkejä, ni jonku ajan päästä huomasin ku hyllyn päässä (vähän kauempana siis mutta kuitenki) oli vartija kyttäämässä mua. Tuli aika inhottava olo, ei kummasti tehny enää mieli katella niitä.. :|

Hahaa mä oon samanlainen vartijoiden suhteen! Sama juttu käy jos poliisit tulee tiellä vastaan; säikähdän ensinnäki ihan hitosti, vaikka ajan aina rajoitusten mukaan, turvavyöt kiinni jne, mutta tulee vaan syyllinen olo ja rupean "panikoimaan" että varmasti teen kaiken nyt oikein enkä mokaa (ja tän takia esim auto sammunu risteykseen.. ).

mulle tulee vartijoista myös epämukava olo,mutta vain ja ainoastaan sen takia,kun ne on niin virkaintoisen näköisiä kukkakeppi-finninaamoja.Aina kulkevat sämpylät kainaloissa ja jalat harallaan seisovat jossain kyttäämässä.:D
Yök. Naamaraja pitäis tuohonkin hommaa olla...

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
tai kun metrossa tulee lipuntarkastajat niin sydän hyppää aina kurkkuun vaikka mulla on aina lippu.

Tai kun poliisit pysäyttää ihan normaaliratsiassa, niin aina on yhtä jännittävää puhaltaa siihen pilliin, vaikkei ois juonu alkoholia aikoihin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vivian:
Hahaa mä oon samanlainen vartijoiden suhteen! Sama juttu käy jos poliisit tulee tiellä vastaan; säikähdän ensinnäki ihan hitosti, vaikka ajan aina rajoitusten mukaan, turvavyöt kiinni jne, mutta tulee vaan syyllinen olo ja rupean "panikoimaan" että varmasti teen kaiken nyt oikein enkä mokaa (ja tän takia esim auto sammunu risteykseen.. ).

Mulla on muuten sama juttu. :laugh: Parasta tässä on kyl se, et miehen bestman oli/on poliisi. Onneks en sitä kuitenkaan niin kamalasti (enää) pelkää. :laugh:

Yhteistyössä