Miksi mulla tulee jalka heti lenkillä kipeäksi? :(

  • Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti
......
Harmittaa :( Pystyn käveleen reippaasti n.300-500m ja sitten alkaa polttaan säären kohdalta. Tuntuu todella kipeeltä ja polttavalta. Sitten kun hetken venyttää jalkaa ja lähtee käveleen niin sitten vasta inhottavalta tuntuukin (ei kumminkaan polta)
Mulla on sääressä jonkinlainen kuhmu josta se polttelu mun mielestä lähtee, mutta sitten kun tarpeeks kävelee niin alkaa sattuun,nipisteleen ja poltteleen ihan koko jalkaa reidestä varpaisiin.
Osaisitteko yhtään sanoa mikä olis? Voisko esim. olla jotain lihasjumia?
Laitan vielä esimerkki kuvan missä kohdassa mulla se kuhmu on.
www.aijaa.com/v.php?i=008407943789.jpg
 
......
Alkuperäinen kirjoittaja oliskohan tää;23650570:
Oliskohan sulla penikkatauti (ihmisversio) ? Penikkatauti (ihmisellä) – Wikipedia
Voishan se tuota ollakin.
tänään kävelin kilometrin verran hiekkatietä reippaasti eikä tullut kipuja. Asfaltilla tuleekin sitä enemmän joten voisko se kova tie sitten myös vaikuttaa kipuihin?
Ja sitten astun jalalla nykyään hassusti, eli varpaat kääntyy hieman sisäänpäin. Lenkkaritkin vääntyy aina niin, että kengän kärki on vinossa sisään päin :eek:
 
Hanki kunnon pohjalliset ja hyvät kengät. Askelluksessa on selkeästi jotain vikaa, kannattaa käydä tutkituttamassa. Mulla ylipronaatiota on korjattu tukipohjallisella ja lisäksi lenkkarit on pronaatiotuetut. Polviongelmat lakkasivat siihen paikkaan.
 

Yhteistyössä