Miksi mulla on niin helvetisti ilmavaivoja?

  • Viestiketjun aloittaja pairu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Joo meikä pieree kans ihan sikanaa, varsinki iltasin/yöllä. Joskus jopa herään kun pierasen niin kovaa. Tosi noloo jos ollaan laivalla/ reissussa missä pitäis yöpyä muiden ihmisten kanssa. Kesällä oli yks mökkireissu missä tiesin et pitää nukkua vieraiden kanssa, ostin apteekista cuplatonia mut en tiiä auttoko... Siis siihen yöpiereskelyyn. Mies jaksaa asiasta vitsiä vääntää. Ei oo löytyny mitään selittäviä tekijöitä
 
kuidut
[QUOTE="a p";27779880]Liikaa? En mä tiedä :D[/QUOTE]

No sitten kokeile vähentää niitä. Jätä kaikki ruisleipä, myslit ynnä muut pois vaikka viikoksi ja katso auttaako. Kaikkien vatsa vaan ei niitä kestä (tiedän mistä puhun) ja silloin on oikeasti parempi syödä vaaleaa (ei-kuitupitoista) höttöleipää, riippumatta siitä mitä yleisesti suositellaan.
 
"a p"
No sitten kokeile vähentää niitä. Jätä kaikki ruisleipä, myslit ynnä muut pois vaikka viikoksi ja katso auttaako. Kaikkien vatsa vaan ei niitä kestä (tiedän mistä puhun) ja silloin on oikeasti parempi syödä vaaleaa (ei-kuitupitoista) höttöleipää, riippumatta siitä mitä yleisesti suositellaan.
No joo, kai kaikkea pitäisi kokeilla, vaikka sitten viikko kutakin.Kiitos vinkistä!
 
"vieras"
Raskauden jälkeen imetin ja söin kun hevonen.. ja piereskelin koko ajan. Nyt syön paljon vähemmän, vain sen verran että näläntunne häviää, olo on hyvä ja pysyn ihannepainossa. Piereskelykään ei enää vaivaa joten suolistossakin kaikki paremmin kun ei kokoaikaa ole ruokaa sulateltava kamalaa määrää. Sopii mulle, en tiedä kuinka muilla
 

Yhteistyössä