Miksi mul ei tee seksiä mieli vaan toinen tuntuu iljettävältä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluttomuus on vaikea asia parisuhteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluttomuus on vaikea asia parisuhteessa

Vieras
Tää on kauheeta kun toisella on haluja ja mulla ei yhtään kun vaan iljettää alaston mies. Synnytyksestä on kuitenkin jo kohta puoli vuotta, missä viipyy halut?

älä huoli, kyllä ne halut vielä heräävät. mulla kesti tosi kauan synnytyksen jälkeen ennen kun todella teki mieli. synnytyksen jälkeen pitkään seksi tuntui pakkopullalta ja itse akti ei tuntunut hyvältä millään lailla. kyllä se ohi menee!!

Alkuraskaudessa ei tehny yhtään mieli, väkisin piti melkeen antaa kun säälitti toinen raukka kun eihän mies voinu ymmärtää ku pari kuukautta sitte olin ollu vielä seksipeto ja kinunnu ite monta kertaa päivässä. Nyt pikkuhiljaa alkanu odotuksen loppuvaiheessa halut palautua, vaikka jotenkin tuntuu, että itse mielummin hoitais hommat ja miehen kans sekstailun jälkeen tulee syyllinen ja ällö olo niinku ois tehny jotai väärin. Liekkö se johtuu sitte siitä, että vauva vielä mahassa. Kauhulla ite oottelen, että mitä sitte ku vauva syntyny, tuleeko yhtä haluton olo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mies on ihana ja osaa ottaa huomioon sängyssä taitavasti.Hän kyllä antaa hellyyttä ja koittaa herätellä haluja minussa mutta ei vain onnistu.

No voi kurja juttu. Onko toi nyt sun ensimmäinen lapsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mies on ihana ja osaa ottaa huomioon sängyssä taitavasti.Hän kyllä antaa hellyyttä ja koittaa herätellä haluja minussa mutta ei vain onnistu.

Mulla on nyt rautalääkkeet päällä, tiedä sitten johtuuko siitä?

Mulla on nyt rautalääkkeet päällä, tiedä sitten johtuuko siitä?

Ehkä sä olet niin väsynyt, että se vaikuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
:whistle:

Ai ei, miksei vois? Jos se on totta?

:D

Mä luulen että siitä vois aueta ihan hedelmällinenkin keskustelu mutta en ota ainakaan minä vastuuta seuraamuksista. :D

Miettinyt sitäkin asiaa kun en ole sinut ihteni kanssa koska raskausajalta on jäänyt ylimääräistä 10kg. Palautuukohan halut kun saan taas kiloja poies ja liikunnan takaisin?

Miettinyt sitäkin asiaa kun en ole sinut ihteni kanssa koska raskausajalta on jäänyt ylimääräistä 10kg. Palautuukohan halut kun saan taas kiloja poies ja liikunnan takaisin?

Halut vois palautua, jos sä kattosit ittees vähän armeliaammin, etkä kelailis niitä kiloja. Sit joillain kuulemma imetys vaikuttaa niin, että jotenkin tuntuu "likaiselta" harrastaa seksiä, kun imettääkin... siitä en sit tiiä mikä siihen auttas, jos se on sitä

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
:whistle:

Ai ei, miksei vois? Jos se on totta?

Rumasti? Eikös se ooo rumasti sanottu jos sen tarkoitus on haavoittaa tahalleen? :) Mutta nythän se on totta. Ruma totuus? Ehkä ;)

Yhteistyössä