H
haluttomuus on vaikea asia parisuhteessa
Vieras
Tää on kauheeta kun toisella on haluja ja mulla ei yhtään kun vaan iljettää alaston mies. Synnytyksestä on kuitenkin jo kohta puoli vuotta, missä viipyy halut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä imetän. Tiiättekö mua iljettää kaikki siihen liittyvät, kuvitelmat, asennot, hajut yms. TOIVOTTAVASTI tämä menee ohi :O
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies on ihana ja osaa ottaa huomioon sängyssä taitavasti.Hän kyllä antaa hellyyttä ja koittaa herätellä haluja minussa mutta ei vain onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies on ihana ja osaa ottaa huomioon sängyssä taitavasti.Hän kyllä antaa hellyyttä ja koittaa herätellä haluja minussa mutta ei vain onnistu.
No voi kurja juttu. Onko toi nyt sun ensimmäinen lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies on ihana ja osaa ottaa huomioon sängyssä taitavasti.Hän kyllä antaa hellyyttä ja koittaa herätellä haluja minussa mutta ei vain onnistu.
No voi kurja juttu. Onko toi nyt sun ensimmäinen lapsi?
Mulla on nyt rautalääkkeet päällä, tiedä sitten johtuuko siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Ai ei, miksei vois? Jos se on totta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miettinyt sitäkin asiaa kun en ole sinut ihteni kanssa koska raskausajalta on jäänyt ylimääräistä 10kg. Palautuukohan halut kun saan taas kiloja poies ja liikunnan takaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()