"jepa"
Tosi outoa kyllä. Minä ajattelin nuorempana että vaikka olen ylipainoinen, olen siro luustoltani ym. koska olen kapea, lyhyt jne. (esim. hartiat eivät ole leveät, nilkat ovat hoikat, kädet pienet..) mutta aina vaan naurettiin tuolle ajatukselle. Kävin vähän aikaa sitten ostamassa uudet rintsikat ja venäläinen myyjä arvioi minulle koon, jossa oli iso kuppi mutta suht pieni ympärysmitta siihen nähden että olen tosiaankin ylipainoinen. Epävarmasti kysyin, riittääkö se muka. Hän tokaisi "no juu, riittä riittä, sinä olet siro! katso nyt" ja patisti kokeilemaan. Aivan oikeassa olikin; liivit istuivat täydellisesti.
En yritä väittää olevani pieni tai normaalipainossa, mutta todellisuudentaju on joillakin hämärtynyt ja silloin voi tulla ikävää kommenttia. Minua ei ole koskaan haukuttu yhtä paljon "läskiksi" kuin silloin, kun olin vuosia ihannepainossani- anoreksiaa sairastanut ystäväni ei ole taas koskaan saanut niin paljon kiinnostusta miehiltä kuin ollessaan sairaalakunnossa laihuutensa vuoksi.
En yritä väittää olevani pieni tai normaalipainossa, mutta todellisuudentaju on joillakin hämärtynyt ja silloin voi tulla ikävää kommenttia. Minua ei ole koskaan haukuttu yhtä paljon "läskiksi" kuin silloin, kun olin vuosia ihannepainossani- anoreksiaa sairastanut ystäväni ei ole taas koskaan saanut niin paljon kiinnostusta miehiltä kuin ollessaan sairaalakunnossa laihuutensa vuoksi.