Miksi monikulttuurisuus ei toimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En katsonut tuota, en nyt juuri pysty. Mutta siis tässä on omia ajatuksiani siitä, miksei monikulttuurisuus toimi:

- Monikulttuurisuuden toteuttaminen jää Suomessa lähinnä suomalaisten hartioille - suomalaisuutta ei sitten toteuteta ollenkaan

- Monikulttuurisuus täällä tarkoittaa käytännössä sitä, että suomalaiset perinteet jätetään pikku hiljaa tyystin pois - mitä monikulttuurisuutta tämä muka on?

Eilinen ketju jossa viitattiin mamujen levittävän hepatiittia päiväkodeissa (Ylen uutinen) on näköjään poistettu. Ihanan suvaitsevaista sananvapautta.

[QUOTE="suvaitsevainen";27385280]Eilinen ketju jossa viitattiin mamujen levittävän hepatiittia päiväkodeissa (Ylen uutinen) on näköjään poistettu. Ihanan suvaitsevaista sananvapautta.[/QUOTE]

Ylen uutisetkin ovat palstan kukkahattumoderaattoreiden mielestä suvaitsemattomia ja rasistisia...

Rasismi on 99 %:sti ihmisten mielikuvitusta, mutta siitä kun jankataan kokoajan, niin ikinä ei varsinaisesta aiheesta päästä keskustelemaan. Tosin sehän siinä kai on ideanakin?

[QUOTE="suvaitsevainen";27385280]Eilinen ketju jossa viitattiin mamujen levittävän hepatiittia päiväkodeissa (Ylen uutinen) on näköjään poistettu. Ihanan suvaitsevaista sananvapautta.[/QUOTE]

Ehkäpä siksi kun keskustelu oli taas täysin muuta kuin asiallista. Täysin huomioimatta, että puhe oli myös matkustelevista ihmisistä, kuten suomalaisista, mutta ei ei! Suomalaiset eivät ikinä tee mitään pahaa, eikä ikinä aiheuta mitään ongelmia, vain ulkomaalaiset, siksi ne pitäisi lukita omiin häkkeihin...

Ihanaa!! Tämä on täällä! Odottelinkin että seminaari tulisi YouTubeen!

Olisin itse halunnut mennä tuonne, mutta kun lapsilla oli molemmilla harrastukset ja mies oli työmatkalla niin en päässyt! :(

Kiitos linkistä!

Ehkäpä siksi kun keskustelu oli taas täysin muuta kuin asiallista. Täysin huomioimatta, että puhe oli myös matkustelevista ihmisistä, kuten suomalaisista, mutta ei ei! Suomalaiset eivät ikinä tee mitään pahaa, eikä ikinä aiheuta mitään ongelmia, vain ulkomaalaiset, siksi ne pitäisi lukita omiin häkkeihin...

Kerro, mihin maahan suomalaiset tungeksivat väärennetyillä papereilla, tai ihan ilman papereita, elämään sankoin joukoin paikallisen Kelan piikkiin?

[QUOTE="vieras";27385226]Mummeliisan kotikunnassa jossa Mummeliisa on halannut kaikki mamut ahkeriksi ja rehellisiksi kansalaisiksi...[/QUOTE]

Mummeliisalla nyt on vinksahtaneet kuvitelmat monesta muustakin asiasta. Mummeliisa on minä minä minä minä -ihminen.

Mitäs Nyt mokuttaa myös, tietenkin. Ei ole mikään uusi huomio ainakaan minulle.

[QUOTE="vieras";27386808]Kerro, mihin maahan suomalaiset tungeksivat väärennetyillä papereilla, tai ihan ilman papereita, elämään sankoin joukoin paikallisen Kelan piikkiin?[/QUOTE]

Miten tuo liittyy päiväkotilapsiin, joihin tuo viesti viittasi? :D

Maahanmuuttajat.

Eli siis ketkä?

Maahanmuuttajien joukossa on myös ruotsalaisia, norjalaisia, saksalaisia, amerikkalaisia yms. Ei pelkästään näitä "paremmin ruskettuneita" kansalaisia. Viittaatteko nyt näihin jälkimmäisiin vai johonkin muuhun tiettyyn kohderyhmään?

Alkuperäinen kirjoittaja Siis ketkä?;27386937:
Maahanmuuttajat.

Eli siis ketkä?

Maahanmuuttajien joukossa on myös ruotsalaisia, norjalaisia, saksalaisia, amerikkalaisia yms. Ei pelkästään näitä "paremmin ruskettuneita" kansalaisia. Viittaatteko nyt näihin jälkimmäisiin vai johonkin muuhun tiettyyn kohderyhmään?

Jokainen kyllä tietää, ketä ovat "maahanmuuttajat" ja ketä ovat maahanmuuttajat.

[QUOTE="vieras";27386929]Suomalaiset ovat matkustelleet aina, mutta hepatiitti leviää vasta nyt kun sossupummit tunkevat maahamme asumaan. Nämä niin sanotut turvapaikkaturistit.[/QUOTE]

Vasta nyt? Outoa sinänsä, koska minulle tuo ei ainakaan ollut mikään uusi uutinen. Lapsetkin saaneet rokotukset jo vauvana.

[QUOTE="vieras";27386970]Jokainen kyllä tietää, ketä ovat "maahanmuuttajat" ja ketä ovat maahanmuuttajat.[/QUOTE]

Maahanmuuttajia ovat kaikki, jotka muuttavat toiseen maahan. Jokainen täysjärkinen sen tietää.

Vasta nyt? Outoa sinänsä, koska minulle tuo ei ainakaan ollut mikään uusi uutinen. Lapsetkin saaneet rokotukset jo vauvana.

Tuskin sinä lääketieteestä mitään tiedätkään. Vasta nyt hepatiitti leviää Suomessa, se on fakta. Aiemmin ei ole rokotustarpeesta puhuttu mitään. Tosin, noita rokotuksiahan nyt yritetään tuputtaa joka tautiin, ilmeisesti THL on aikeissa tappaa koko Suomen kansan.

[QUOTE="vieras";27387039]Paitsi että nämä Kelan syöttiläät ovat loisia. Ihmiskaupan ja järjestäytyneen rikollisuuden tänne toimittamia. Niitä on paha kutsua maahanmuuttajiksi, häpäisevät kaikki itsensä elättävät kunnon maahanmuuttajat.[/QUOTE]

Käytetään hyvistä maahanmuuttajsta sanaa maahanmuuttaja ja huonoista mamu.

Mamu=ulkomaalainen rikollinen joka näkee rasismia joka asiassa ja elää suomalaisten veronmaksajien kustannuksella.

.. kävin juuri äänestämässä, enkä äänestänyt persua. Harmittaako, ettei vaalimölinäsi tepsinyt?

Mutta hei, kyse onkin omasta asuinkunnastani ja sen asioista, eikä sinun agendastasi. Koeta selvitä ;)

Yhteistyössä