Miksi monelle perheelle/vanhemmalle on tärkeää saada se tyttölapsi?

• Viestiketjun aloittaja miettintä myssy
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Voi ei taas tätäkin. Mun pojilla on kaikilla nuket, jotta voivat leikkiä niillä jos halutaan.

Ja minä taasen leikin nukeilla itse siten, että niiltä irrotettiin kaikki irtoavat osat - siis kädet, pää ja jalat - taisi näkyä 'tutkijan' taipumus, vartissa tein nukesta selvää

:kieh: :kieh:
Sori, nuket ei liittyneet enää tuohon. :ashamed:
Mutta ylipäätänsä tuntemani pikkutytöt on tärkeileviä, ärsyttäviä hienohelmoja. Tuleeko sitten luonnostaan vai onko äidin "syy"?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mutta ylipäätänsä tuntemani pikkutytöt on tärkeileviä, ärsyttäviä hienohelmoja. Tuleeko sitten luonnostaan vai onko äidin "syy"?
Meillä typy on autonrämppääjä,heviä kuunteleva kitaran soittaja..Hieno helmaa tuosta saa tekemälläkään..Vaikka mä haluun, isänsä lapsi :snotty:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Käppäre harmaana..:
Mulla on 3 tyttöä eikä yhdestäkään kyllä ensimmäiseksi tule mieleen sana hienohelma. :whistle:
Mutta, hyvä vieras, yleistää aina kannattaa. :flower:
Minä nyt vaan satun tuntemaan sellaisia ärsyttäviä hienohelmoja.
Ehkö sä et itse vaan huomaa, kun kaikki on tyttöjä. :whistle:

Liz
Minulla on poika ja jos saisin vielä toisen lapsen, olisi ihan sama, kumpi se olisi. Pojat kyllä tuntuvat tyttöjä reilummilta eivätkä valita niin paljon. Turha tietysti yleistää, kaikenlaisia persoonia on olemassa.

M
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Voi ei taas tätäkin. Mun pojilla on kaikilla nuket, jotta voivat leikkiä niillä jos halutaan.

Ja minä taasen leikin nukeilla itse siten, että niiltä irrotettiin kaikki irtoavat osat - siis kädet, pää ja jalat - taisi näkyä 'tutkijan' taipumus, vartissa tein nukesta selvää

:kieh: :kieh:
No aatteleppa itteäs??

kkp
Kun tätä palstaa olen lukenut, toivon tyttöä. Tyttöni lapsia saan toivottavasti isoäitinä hoitaa vapaammin kuin pojan, jonka vaimo olisi koko ajan vahtimassa mitä tee väärin hänen lapsiensa kanssa. :) Oikeasti täällä osa palstamammoista on niin kontrolloivia anoppinsa suhteessa lapsenlapsiin (anoppi antoi väärää ruokaa, sanoi väärin, ottaa liikaa tai liian vähän hoitoon, ostaa vääränlaisia lahjoja ) , että hirvittää millainen tulevaisuus itsellä on isoäitinä, jos en saa kuin poikia.

vieras
Minä toivoin tyttöä ja nyt niitä on jo kaksikin. Koska olen itse ollut tyttö, enkä poikien maailmasta yhtä paljon perusta. Enkä nyt tarkoita sitä, ettei tyttö voisi leikkiä autoilla (meidän ainakin leikkivät) tai poika nukeilla. Ymmärrän myös tuon pointin, että toivoo samanlaista äiti-tytär-suhdetta kuin itsellä on ollut. Toki on varmasti poikiakin, joilla on läheinen suhde vanhempiinsa, mutta silti se on erilaista. Vaatehulluna myös tyttöjen vaatteet viehättävät enemmän...

oonaonnellinen
en tiedä johtuuko se siitä että itselläni on kaksi poikaa)haluaisin vielä kolmannen lapsen ja miehelleni on yhdentekevää sukupuoli.epäilen vahvasti osaisinko rakastaa sitä tyttölasta samalla tavalla.monella tuttavallani on aivan mahtavia tyttöjä,mutta en koe mitään hellyyttävää heissä..

Mies39
Tähän ketjuun on jännä vastata seitsemän vuoden jälkeen, mutta se tuli ensimmäisenä vastaan ja olen innoissani. :) Tänään selvisi että meille on tulossa tyttö ja itse halusinkin tyttöä. Miksi halusin tyttöä? Ne on jotenkin hellyyttävämpiä ja isävietti vain kasvaa kun on kyseessä tyttö. Tuuletan!! :)

.....
Onneksi olkoon! Mulla oli pitkään se ajatus että poikalapset on kaikkein ihanimpia, enkä osannut kuvitella että tytössä vois olla samnlaista söpöyttä ja hellyttävyyttä. Kunnes sain tytön... ????

Kyllä joka lapsessa on oma ihanuutensa. Pääasia että vanhemmat sen näkee.

Yhteistyössä