MIKSI miulle ei tule kuumetta!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joSSSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joSSSu

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
5 248
0
36
4. päivää on iha kauhee räkätauti ja nenä vuotaa ja kurkku kipee ja ääni on maassa. paleltaa ja on heikko olo mutta ei, ei kuumetta. pitäisin ielelläni loppuviikon sairaslomaa ku on näyttöviikko ja olen lasten kanssa tekemisissä mutta kun se ei kuumetta nosta ni turhaan sitä sitten on, vaikka olis kui paska olo...

Samaa pöpöä täällä. Mies ja äiti pitivät kyllä kuumeen kans, mut mie kitkuttelen alilämmön puolella ja normaalilämmössä. Olo kun katujyrän alle jääneellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Samaa pöpöä täällä. Mies ja äiti pitivät kyllä kuumeen kans, mut mie kitkuttelen alilämmön puolella ja normaalilämmössä. Olo kun katujyrän alle jääneellä.
joo olo on kyllä senmukainen... ärsyttää kun on näyttöviikko niin käy ns. puolella teholla ku on niikauhee lentsu.

Ei kuume ole kuin yksi oire. Jos olo tuntuu huonolta niin sairaslomaa saa. Itsellä ei noussut kuume vaam oli muuten todella väsynyt ja heikko olo. Ei edes mainittavia kipuja missään, nuhaa ja yskää vain. Loppujen lopuksi menin lääkäriin parin kuukauden jälkeen ja lääkäri löysi korva- ja keuhkoputkentulehduksen. Parantumiseen meni sitten kunnolla aikaa, useampi viikko ja kaksi lääkekuuria.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
mulle ei tuu kuumettaa sitte millää..koskaa oikeestaa..
viimeksi varmaa 10 vuotta sitte ollu kuumetta :)

No meillä miehellä kans edellisen kerran oli ollu armeijassa v. 2000 ja sit nyt reilu viikko sitten muutaman päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Älä hyvä ihminen halua kuumetta, tämä on ihan persiistä :snotty: Mulla on kuume jo neljättä päivää eikä helpotusta näy.

nii mut saisin sit saikkua ja aikaa sairastaa sitä. nyt on ihan sama olo ku olis kuumeessa mutta töihin on vaa mentävä

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Älä hyvä ihminen halua kuumetta, tämä on ihan persiistä :snotty: Mulla on kuume jo neljättä päivää eikä helpotusta näy.

nii mut saisin sit saikkua ja aikaa sairastaa sitä. nyt on ihan sama olo ku olis kuumeessa mutta töihin on vaa mentävä

Jos olo on ku jyrän alle jääneellä ilman kuumettakin niin miksi ei vois jäädä saikulle? Itsehän sitä parhaiten tietää onko työkykyinen vai ei. Kaikille ei nouse kuume vaikka voi muuten olla tosi sairas.

:wave: Mulla kans sama vika. Palelee koko aika ja silti hikoiluttaa. Kunto päivä päivältä pahempi ollu jo perjantaista asti, mutta ei kuumetta. Ois vissiin niin että jos ois kuumetta niin mies ottais pekkasia että saisin nukkua... :whistle:

Yhteistyössä