Ja syksyistä Flunssa-pinoa kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
Muita flunssaisia?
Eilen illalla alkoi minulla ja olo on kamala...silmät vetistää, nenä vuotaa, kurkku on kipee...ja kun ei kehtaa heti olla lääkettäkään ottamassa...hrr..paleltaa, kuumetta ei vielä...

mites teillä muilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Muita flunssaisia?
Eilen illalla alkoi minulla ja olo on kamala...silmät vetistää, nenä vuotaa, kurkku on kipee...ja kun ei kehtaa heti olla lääkettäkään ottamassa...hrr..paleltaa, kuumetta ei vielä...

mites teillä muilla?
Flunssa kestänyt jo viikon ja loppua ei näy.Kuumetta mulla ei ole kuitenkaan ollut.

no eipä tuo oo kestäny vasta ku reilun 2vk tää lentsu, tarvinnee huomenna mennä lääkäriin kun taas katoo ääni ja olo huononee, että onko nyt lentsua vai johtuuko sittenkin punkinpuremasta..

Ääh, täällä vasta alkanut.. Ukko on vielä toistaseks säästynyt oireilta, mut mulla nyt neljättä päivää särkee hulluna päätä, kurkku on nii kipee ettei niellä kärsi ja nenä senku vuotaa vaan. Vauva meinaa kanssa vähän rohista, olisin niin toivonu ettei tarttuis pieneen mut milläs estät.. :(

Täälläkin sairastellaan,itellä kurkku kipee ja kuumetta.3-vuotias neiti kovassa kuumeessa ja nokka vuotaa.On ollu pikkasen rankka päivä onneks nyt pääsen lepäilee.

Valitettavasti meillä podetaan, pienimmäinen alkaa olla jo omastaan eroon päässyt, poika köhii ja niiskuttaa ja kun on astmaatikko, köhä tietää äidille valvomista kun, yöt flunssa aikana hankalia. Mies valitti kurkkukipua ja mun koskee 3. päivää kurkkuun ja päähän ja tänään alkoi jo nenäkin vuotaa alati -ihanaa!

Itsellä ei vielä, mutta pe piti pikkumies hakea kesken päivän hoidosta kun oli silmä alkanut niin kovin rähmimään ja tulehdushan siinä on :/ Lisäksi yskittää ja nenä vuotaa. Juuri kuului myös esikon sängystä "äiti, voi ei, mullon nuha..." huolehti voiko nyt mennä hoitoon...nenä vaan vuotaa mutta toivottavasti ei heti ala kuumeet sun muut :(

Yhteistyössä