Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kokeile ihmeessä! kun nimen täytyy kuitenkin olla kai oikein, että on rahat menny oikeaan paikkaan... tyhmää tuollainen, kun se tekee kaikki ihmiset niin varovaisiksiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei.. ku myyjä otti muhun yhteyttä... pitäsköhän kokeilla löytyiskö findista?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:äääähhhh, toi on niiiiin kurjaa oliko siinä puhelinnumeroa, että voisit vähän tykittää
joo ei ole mitään väliä mitä siihen laittaa.sampo automaateilla tulee suoraan sit taas kuka tilinomistaa et sillä saa tietääkin kenen tili on jos tahtoo nimet sun muut tarkistaa et onko oikein,Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kokeile ihmeessä! kun nimen täytyy kuitenkin olla kai oikein, että on rahat menny oikeaan paikkaan... tyhmää tuollainen, kun se tekee kaikki ihmiset niin varovaisiksiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei.. ku myyjä otti muhun yhteyttä... pitäsköhän kokeilla löytyiskö findista?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:äääähhhh, toi on niiiiin kurjaa oliko siinä puhelinnumeroa, että voisit vähän tykittää
ei sillä nimellä oo mitä väliä mitä siihe kenttää kirjottaa vaikka siinä ois vaa xxxxxxxxx,tilinumero on se tärkein.
joo ei ole mitään väliä mitä siihen laittaa.sampo automaateilla tulee suoraan sit taas kuka tilinomistaa et sillä saa tietääkin kenen tili on jos tahtoo nimet sun muut tarkistaa et onko oikein,Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kokeile ihmeessä! kun nimen täytyy kuitenkin olla kai oikein, että on rahat menny oikeaan paikkaan... tyhmää tuollainen, kun se tekee kaikki ihmiset niin varovaisiksiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei.. ku myyjä otti muhun yhteyttä... pitäsköhän kokeilla löytyiskö findista?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:äääähhhh, toi on niiiiin kurjaa oliko siinä puhelinnumeroa, että voisit vähän tykittää
ei sillä nimellä oo mitä väliä mitä siihe kenttää kirjottaa vaikka siinä ois vaa xxxxxxxxx,tilinumero on se tärkein.
Onnistuukos tuo?Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:soita nordeaan ja sano että maksoit vahingossa väärälle tilille ja että ottavat sieltä sen saajan tililtä ne rahat takas! kyllä muuten varmaan herää siinä vaiheessa kun huomaaki rahojen kadonneen! :kieh:
en tiedä, kandeis kokeilla. mä ainaki pokkana vaan soittasin ja sanosin että huomasin justiin että oon laittanu väärälle tilille rahat että olenki ihmetelly miksi se henkilö jolle rahoja olin laittamassa, ei oo ilmottanu että rahat on tullu. tai jotain muuta vastaavaa...Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Onnistuukos tuo?Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:soita nordeaan ja sano että maksoit vahingossa väärälle tilille ja että ottavat sieltä sen saajan tililtä ne rahat takas! kyllä muuten varmaan herää siinä vaiheessa kun huomaaki rahojen kadonneen! :kieh:
kannattaa tehdä.on senverran iso summa kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:|O ostin neitille kassillisen vaatetta, oon maksanu ne 12.päivä, eikä mitään kuulu... myyjällä oli sama pankki ku mulla ja lupas laittaa heti postiin... ei vastaa maileihin |O
meinasinki täs nyt odotella vielä keskiviikkoon, joko vastausta tai pakettia... sit laitan mailia jossa ilmotan tekeväni rikosilmotuksen jos ei mitään ala kuulua perjantaihin mennessäAlkuperäinen kirjoittaja hillopossu:kannattaa tehdä.on senverran iso summa kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:|O ostin neitille kassillisen vaatetta, oon maksanu ne 12.päivä, eikä mitään kuulu... myyjällä oli sama pankki ku mulla ja lupas laittaa heti postiin... ei vastaa maileihin |O
ei pidä nimi olla oikei.. luulin ennen ite nyös, mut se on se tilinro mihi raha lähtee vaikka nimi ois väärin yksityishenkilölle maksaessa. sit muita maksuja maksaes jos viite vääri niin sen kyl ilmoittaa.. tosi harmi ap:lle..Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kokeile ihmeessä! kun nimen täytyy kuitenkin olla kai oikein, että on rahat menny oikeaan paikkaan... tyhmää tuollainen, kun se tekee kaikki ihmiset niin varovaisiksiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei.. ku myyjä otti muhun yhteyttä... pitäsköhän kokeilla löytyiskö findista?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:äääähhhh, toi on niiiiin kurjaa oliko siinä puhelinnumeroa, että voisit vähän tykittää
ei onnistuAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Onnistuukos tuo?Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:soita nordeaan ja sano että maksoit vahingossa väärälle tilille ja että ottavat sieltä sen saajan tililtä ne rahat takas! kyllä muuten varmaan herää siinä vaiheessa kun huomaaki rahojen kadonneen! :kieh:
Tai ostaja lunastaa paketin, joka on paperisilpulla peitettyjä pikkukiviä täynnä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minäkään suosittele postiennakkoa koska kenen maksettavaksi jää postimaksu jos ostaja jättää lunastamatta paketin?
Jos raha menee väärälle tilille, sen palauttaminen on aina saajan rehellisyyden varassa.Pankki ei voi ottaa kenenkään tililtä yhtään mitään. Ja on varma tieto.Alkuperäinen kirjoittaja kylli:ei onnistuAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Onnistuukos tuo?Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:soita nordeaan ja sano että maksoit vahingossa väärälle tilille ja että ottavat sieltä sen saajan tililtä ne rahat takas! kyllä muuten varmaan herää siinä vaiheessa kun huomaaki rahojen kadonneen! :kieh: