Miksi minä olen huono äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Just joo, siis oikeestiko minun pitäis istua sen lapsen kanssa, leikkiä ja teeskennellä kivaa vaikka se voi olla enemmän sellaistenkin aikuisten kans, jotk oikeasti siitä välittää. tai välitän minkäkin, en ikinä halua että hänelle tapahtuu mitään pahaa, mutta minusta ei ole antamaan hänelle sitä mitä hän nyt tarvii, ymmärrättekö? Ei se ehkä oikeinb ole, mutta en osaa kyllä pitää itseäni huonona äitinä kun edes yritän järjestää lasta hoitoon mahdollisimman paljon että hänellä on niitä kivioja ihmisiä lähellä. kaikkien läheisten ihmisten mielestä olen kiva ihminen että ei mulla mitään masennusta ole, vähän sama kun kaikki äidit pistettäis joka ilta lätkämatsiin jos se lätkä ei kiinnosta. Kyllä se kyllästyttäis.

siis ketä ne kivat ihmiset on, joiden hoitoon lastasi "järjestelet"`?

Lapsella on oikeus vanhempiin ja yhteiseen aikaan omien vanhempiensa kanssa.
Miksi ihmeessä olet yleensä hommanut lapsia jos et tykkää viettää aikaa niiden kanssa?
Käy sääliksi lapsia :( ne kyllä vaistoaa äidin "inhon" ja sen että hänelle on vastenmielistä viettää aikaa heidän kanssa.

En tiedä lukeeko ap enää tätä ketjua. Tuli mieleen, että voisiko sinulla on asperger? Netistä muistaakseni löytyy testi aikuisille. Sinä et selvästikään tiedä, mitä on rakastaminen. Joko et ole itse saanut sitä kokea, tai sinulla on asperger, minkä vuoksi et kyke ymmärtämään tunteita. Ihastuminen ja rakastaminen ovat eri asioita. Sinä tarvitset hoitoa/kuntoutusta/tietoa miten tulisi toimia lapsen kanssa. Muutoin jatkat tätä kierrettä lapsellesi, ja hänkään ei opi tietämään, mitä rakastaminen tarkoittaa. Rakkaudettomassa perheessä asuminen on lapsen hengistä pahoinpitelyä. Asperger-ihmisellä ei ole synnynnäistä kykyä ymmärtää täysin tunteiden ja tekojen vaikutusta toiseen ihmiseen, mutta asiat ovat opittavissa, kunhan tiedostaa vaikeuden.

Voihan se ollakin että mulla on asperger tai joku muu. Kyllä minä ystävistänikin välitän ja miehestä myös, mutta ikinä en ole ymmärtänyt mitään sellaisen rakkauden perään että aina kaipaisi toista lähelleen tai että tekeisi mitä vaan ystävien opuolesta. ystävät on kivoja silloin kun minä saan heistä jotain mutta en jää kyllä itkemäöän jos joku minua loukkaa, se on hyvästit sitten sille ystävälle. Tänäänkin kävin pojan kanssa pulkkamäessä, mietin siellä laskiessa ett'ä pitäiskö tämä olla kivaa. Minä vaan laskin ja sanoin välillä pojalle jotain, sellainen robottiolo tulee.

Yhteistyössä