Miksi?? miksi?? ja vielä kerran MIKSI??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanityttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hanityttö

Jäsen
02.02.2009
36
0
6
Elikkäs... meijän tyttö on aijemmin nukahtanu syliin ja nukkunu aika paljon vieressä.. Sitten oli sitä ongelmaa että illalla kun itse olin vielä hereillä sain 15min välein käydä itkevää tyttöä lohduttamassa. Minulle kerrottiin että jos tyttö nukahtaisi omaan sänkyysä niin tämä ongelma helpottuisi. Koska ilmeisesti itku johtui siitä kun ei ollutkaan enään sylissä mihin nukahti.

No minä sitten tossa melkein pari viikkoa sitten sunnuntai iltana päätin että nyt alkaa se omaan sänkyyn nukahtaminen. Ja olin kun puulla päähän lyöty että tyttöhän nukkuu, heti ekasta yöstä. Odotin jonkinlaista totuttelua tai muuta ongelmaa alussa. Nukkui kiltisti 2-5 asti yöllä ja siitä sitten aamuun. Nukutan tytön niin että istun sängyn vieressä ja laulan unilaulun ja siltän.

Mutta eilen illalla alkoi tämä sama 15min välein heräily ja sama on jatkunut nyt tänään illalla. En ymmärrä mistä tämä takapakki johtuu. Ärsyttää aivan suunnattomasti!! Eilen tyttö nukkui jos istuin pinnasängyn vieressä ja sitten kun itse halusin nukkua niin otin viereen, kun oltiin jo monta tuntia siinä yritetty nukkua siellä omassa sängyssä. Nyt olen ihan neuvoton että mitä teen. Ja todellakin vituttaa....
:headwall: :headwall:

Yhteistyössä