Miksi mies torjui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia W
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29089942:
No kiitos vastauksista, ei voi tietää mistä oli kyse. Sen tiedän, että parisuhdetta hänellä ei ole. Ja hän myös jollakin lailla särki sydämeni, ehdin ihastua häneen ihmisenä. Niin hänkin sanoi ihastuneensa minuun. Kunnes otti ja "lähti".
Soisitko miehellesi samanlaista pelaamista, mitä itse harrastat?

Tuli vaan mieleen, että oliko mies oikeasti sitä mitä sanoi olevansa?

Tai jos hänellä olikin vaikka jokin fyysinen poikkeavuus ja tapaamisen myötä se olisi paljastunut.

Hetkonen, jos haluat naiskennella vapaasti, mikset ole sinkku? Jos sulla on mies ja se ei hyväksy tollasta, ole teille molemmille kiltti ja älä valehtele! Mieluummin vaikka lähet kävelemään kun teet tommosia toisen selän takana:( Itse ainakin pahoittasin mieleni, enkä usko että olen ainoa...

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29089834:
Mulla on mielestäni ihan hyvä itsetunto. Mielestäni vaan tämän kaltainen käytös MIEHELTÄ on jotenkin niin poikkeuksellista, että siksi ihmetyttää. Harva mies seksistä kieltäytyy. JA tämä mies oli oikeasti ihastuksissaan ja itse ensin ehdotti tapaamista. Älkää nyt pahoittako mieltänne, ei tämän ole tarkoitus olla mikään provo. Enkä mä tyhmäkään ole, turha koittaa dissata...

Missä vaiheessa kerroit miehelles olevasi varattu? Vai haitko alunperinkin seuraa varattuna?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29090201:
Hän tiesi kun otti yhteyttä minuun, että olen varattu ja perheellinen.

Sori kun en ymmärrä ja varmistan.. eli siis sulla on jossai treffi-ilmoitus jossa haet seuraa ja kerrot olevasi perheellinen....?

Monella miehellä on aina mielessä se "metsästys" ja testaus omasta vetovoimasta. Mies sai sinulta jo mitä halusi. Hän oli mielestäsi niin hurmaava ja ihana ja komea että olit valmis kaikkeen hänen vuokseen perheesi ja miehesi kustannuksella. Eli hän jo sai voittonsa.

Sinä puhut "vain seksistä", mutta silti olit korviasi myöten ihastunut. Jos oikeasti haet "vain seksiä", nii pitäisihän se omakin mies siihen kelvata jollei ole täysi halvaantunut. Tai mene sitte lähipubiin ja ota sieltä joku perä-Jorma ja sit voit sanoo sen olevan "vain seksiä".

Ja usko tai älä, mut joillakin miehillä voi ihan oikeesti myös olla kunnioitusta myös siihe parisuhteeseen.

Mahtaa harmittaa.

Yhteistyössä